Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:33:44 GMT

70 پایگاه اورژانس در تعطیلات نوروزی فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۴۲۰

70 پایگاه اورژانس در تعطیلات نوروزی فعال شد

خرم آباد - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در راستای ارائه خدمات نظام سلامت در ایام تعطیلات نوروزی 70 پایگاه اورژانس در این استان فعال شد.

کوروش ساکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا 28 پایگاه اورژانس شهری و 42 پایگاه اورژانس جاده ای در استان فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 35 داروخانه شبانه روزی،27 بیمارستان با کشیک های نوروز، 43 مرکز خدمات جامع سلامت با کشیک ویژه نوروز آماده ارائه خدمات شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: همچنین 127 آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 بالگرد اورژانس، هشت ایستگاه سلامت و 10 دستگاه موتور آمبولانس آماده خدمات رسانی تعطیلات نوروزی شده است.
ساکی اظهارداشت: در این راستا 250 بازرس و ناظر بر فعالیت های نظام خدمات سلامت نوروزی نظارت دارند.
7274/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي علوم پزشكي پايگاه سلامت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

مصطفی مطورزاده منتخب مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر با انتقاد از کمبود شدید امکانات اورژانسی در این شهرستان اظهار کرد: کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند و شهری مثل خرمشهر با این‌همه مراجعات زائر و میهمان در طول سال بمناسبت‌های مختلف، اربعین حسینی و راهیان نور تنها دو آمبولانس سالم دارد.

وی خاطرنشان کرد: گر چه تامین آمبولانس وظیفه وزارت بهداشت است اما دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های فعال با حجم بالای تردد و نیروی انسانی همچون نفت‌وگاز اروندان و نیشکر نیز بایستی برای تامین آمبولانس به شهر کمک کنند.

مطورزاده تصریح کرد: طبق استاندارد بایستی بعد از تماس شهروند ۸ و نیم دقیقه بعد آمبولانس در محل حضور پیدا کند اما الان به دلیل کمبود آمبولانس مردم مدتها منتظر می‌مانند که غیر قابل قبول است.

وی از تماس کنفرانسی با معاون وزیر بهداشت و همچنین مدیرعامل اورژانس کشور برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه علاوه بر قول تامین چند دستگاه آمبولانس در آینده، مقرر شد فعلا برای رفع موقت این مشکل دو آمبولانس بصورت امانی به خرمشهر منتقل شود تا مشکل کمبود آمبولانس در اورژانس این شهر تا حدودی مرتفع شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228403 برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد