Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر ایران، جاده‌های روستایی و جنگلی از جمله باقرآباد، معرکه‌ محله تا ساسنگ بسته شده و لودر اداره راه مینودشت در حال باز کردن جاده است.

"علی مصطفی‌لو"، دهیار روستای ساسنگ دراین‌باره به خبرنگار عصر ایران گفت: "طوفان روز گذشته منجر به افتادن درخت‌ها و ریزش کوه در سطح جاده شده و طی ۲۴ ساعت گذشته برق منطقه هم قطع شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته با قطع برق ارتباط او با روستای ساسنگ قطع شده‌است، اما آخرین تماس‌ها از شرایط مساعد اهالی در روستاهای مجاور جاده مسدود شده خبر می‌دهد.

در حال حاضر به دلیل بارندگی شدید، سطح آب رودخانه بالا آمده و به همین علت، عملیات گشایش مسیر با مشکل مواجه شده‌است.

در بخش‌هایی از این جاده، نقاط حادثه خیز هم بوده که بارها دهیاران روستاها درباره آن به اداره راه مینودشت اطلاع‌رسانی کرده بودند. با این حال هنوز خبری از وضعیت این نقاط در دست نیست.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر