Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نظری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پل روستای بلیلوند خرم آباد در جریان سیل آذرماه امسال تخریب شده که پل موقت جایگزین به طول تقریبی 30و اعتبار سه میلیارد ریال احداث شده است.
وی ادامه داد: تجهیز کارگاه احداث پل دائم این روستا در دستور کار است و عملیات اجرایی آن نیز سال آینده آغاز می شود.
وی اظهار داشت: 2 پل روستایی چگنی و یک پل عابر پیاده در بروجرد نیز پس از وقوع سیل سال های 93 و 94 تخریب شدند که عملیات احداث پل های جایگزین در این سال ها تکمیل نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری گفت: اتمام این طرح ها امسال در دستور کار قرار گرفت و پل روستاهای 'شترمل' و 'کرکز چگنی' و عابر پیاده همت آباد بروجرد نیز احداث شدند.
وی تصریح کرد: پل روستای شترمل با دهنه 15 متر و اعتبار 14 میلیارد ریال تکمیل و برای پل کرکز با دهنه 10 متر نیز هشت میلیارد ریال هزینه شد.
به گفته وی پل عابرپیاده همت آباد بروجرد نیز به طول تقریبی 40 متر اعتبار 15 میلیارد ریال برای اهالی منطقه بازسازی شده است.
وقوع سه مرحله سیل از مهر 97 تاکنون پنج هزار و 530 میلیارد ریال خسارت در استان بر جای گذاشت که این میزان به بخش های مختلف راه، ابنیه، پل، زیرساخت های شهری و جاده ای و بخش کشاورزی وارد شده است.
در مجموع خسارت سیل به بخش زیرساختی استان سه هزار و 850 میلیارد ریال و در حوزه کشاورزی یک هزار و 680 میلیارد ریال برآورد شد.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بخش کشاورزی سیل کشاورزی ریال پل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها

رژیم اسرائیل در شهر قدس اشغالی با حمایت از شهرک‌نشینان صهیونیست، به مسجد الاقصی یورش برد و در منطقه النقب، خانه‌های ده‌ها فلسطینی را همزمان با بمباران شهر رفح تخریب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فلسطینیان اراضی اشغالی امروز چهارشنبه در گوشه و کنار وطن و خانه غصب شده‌ خود، هدف حملات و اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

نظامیان رژیم اسرائیل از صبح امروز چهارشنبه، 47 محل سکونت آن‌ها در منطقه النقب (جنوب فلسطین) را شروع به تخریب کرده و ساکنان این منطقه را که به این تخریب اعتراض می‌کردند، تخلیه کرده است.

.

 

در شهر قدس اشغالی، صهیونیست‌ها افراطی با حمایت نظامیان امروز به مسجد الاقصی مکان مقدس مسلمانان یورش برده و مراسم تلمودی را به جای آوردند.

.

 

و اما در جنوب شرق غزه، رژیم اسرائیل در دومین روز از حمله زمینی به شهر رفح، منازل مسکونی فلسطینیان در این شهر را سر آن‌ها با بمباران و حملات توپخانه‌‌ای تخریب کرد که تاکنون دو نفر شهید شده و تعدادی زخمی شده‌اند.

.

ارتش رژیم اسرائیل شب دوشنبه شب (هفدهم اردیبهشت) علی رغم اینکه حماس از موافقت خود با پیشنهاد طرح آتش بس مصر موافقت کرد، اعلام کرد که دستور حمله زمینی به شهر رفح را آغاز کرده است. ناظران بر این باورند که این رژیم، به دلیل شرایط بحرانی که در عرصه داخلی و صحنه بین المللی با آن مواجه است، تلاش دارد با حملاتی ولو اینکه محدود باشد، در میز مذاکره از حماس امتیاز بگیرد و مجبور به عقب راندن این جنبش از مطالبات و شروط توافق آتش‌بس شود.

تداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیستقطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ تخریب بافت تاریخی روستای شیلاندر
  • سراب سفره کوه سلسله
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد