Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:23:51 GMT

جلوگیری از تصرف اراضی در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۵۶۱

جلوگیری از تصرف اراضی در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل دادستان زرند در نشست شورای حفاظت از حقوق بین المال شهرستان زرند گفت: مهمترین اهداف این شورا نظارت و پیشگیری از وقوع جرم و تجاوز و تعدی به حقوق بیت المال است .

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی باید با هوشیاری بیش از پیش مراقبت کنند در ایام تعطیلات نوروز تصرفی صورت نگیرد و با هرگونه تصرف غیر قانونی بر روی اراضی ملی ویا حفر چاه غیر مجاز برخورد کنند و یا نسبت به ممانعت یا رفع تصرف آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زرند از رفع تصرف ۷۵۰ هکتار اراضی ملی شهرستان زرند خبر داد وافزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

وی همچنین از پلمب ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان زرند خبر داد و گفت: ۱ هکتار از اراضی حریم رودخانه‌ها هم رفع تصرف شده است.

این مقام قضایی گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال با تشکیل ۶ جلسه اصلی و ۱۷ کارگروه فرعی و تصویب ۶۰ مصوبه، موارد آسیب و جرائم در سطح این شهرستان را در دستور کار قرار داده است؛ که خوشبختانه شاهد کاهش جرائم بودیم.

دادستان زرند با تاکید بر نظارت بیش از پیش به حقوق بیت المال گفت: در سال ۹۸ نظارت دقیق‌تر و مدیریت عمیق و فراگیرانجام می شود.

انتهای پیام/ی

پلمب ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی