Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای شهر و بخش شهر دستجرد گفت: جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهر بسیار اهمیت دارد از این رو دستگاه‌ها نباید به سرمایه گذاران مرتبط با زندگی روستایی سخت بگیرند، زیرا این مسائل روستا‌ها را از رونق می‌اندازد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی امروز  با اعضای شورای شهر و بخش شهر دستجرد دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاریجانی در این دیدار بر ضرورت انتقال آب شرب به شهر دستجرد تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه انتقال آب از سرشاخه‌های دز بسیار ضروری است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ظرفیت‌های گردشگری منطقه دستجرد صدا و سیما هم باید بیشتر این مناطق را به گردشگران معرفی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهر بسیار اهمیت دارد از این رو دستگاه‌ها نباید به سرمایه‌گذاران مرتبط با زندگی روستایی سخت بگیرند، زیرا این مسائل روستا‌ها را از رونق می‌اندازد، از این رو با توجه به اینکه مشاغلی مانند دامداری و کشاورزی از اشتغال‌های روستایی محسوب می‌شود باید در جهت توسعه آن حرکت کرد.

طبق گزارش خانه ملت، در این نشست برخی اقدامات صورت گرفته در شهر دستجرد از جمله اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی، اجرای طرح‌های اشتغالزایی، اجرای پروژه‌های راه‌سازی، اجرای پروژه‌های گلخانه‌ای و توسعه پروژه‌های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گردشگری سرمایه گذاران روستاها شهر دستجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است