Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از آماده‌سازی سه هزار کلاس برای رفع نیاز اسکان مسافران نوروزی یاد کرد و گفت: دو هزار کلاس نیز در وضعیت درجه دو قرار داده‌ایم که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه 650 همکار فرهنگی به صورت آماده‌باش در ایام نوروز در خدمت زائران و مسافران خواهند بود، اظهار داشت: پنج ستاد اصلی را در سطح استان تشکیل داده که از شب گذشته با توجه به حضور قابل توجه زائران در قم، کار این ستادها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آماده‌سازی سه هزار کلاس برای رفع نیاز اسکان مسافران نوروزی یاد کرد و افزود: دو هزار کلاس نیز در وضعیت درجه دو قرار داده‌ایم که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: استفاده از فضاهای خاص همانند 60 سالن ورزشی و نمازخانه‌های مدارس در صورت بارش باران نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

امام‌جمعه قم: برخورد قاطعی با مسئولان خاطی در ایام نوروز انجام شود30 اکیپ اورژانس و 16 پایگاه هلال‌احمر قم در ایام نوروز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند

همچنین، مختاری معاون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه 11 هزار و 700 تخت ظرفیت بخش گردشگری استان قم در نوروز 98 به‌عنوان اولویت نخست مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: 41 هزار نفر ظرفیت اسکان بوستان‌ها و کمپینگ‌های شهرداری است که در صورت نیاز از آن استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اسکان 14 هزار نفر در خوابگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها وجود دارد، مطرح کرد: در مجموع ظرفیت 68 هزار نفر اسکان در شهر مقدس قم پیش‌بینی شده است.

مختاری از ایجاد غرفه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر مقدس قم یاد کرد و ادامه داد: شهرداری قم هشت ستاد اسکان، آموزش و پرورش پنج ستاد اسکان، حرم مطهر و فرمانداری نیز هر کدام یک ستاد اسکان درنظر گرفته‌اند و در مجموع برای 15 غرفه راهنمای زائر در ستادهای اسکان، کارت مجوز صادر شده است که نیروهای آن‌ها مستقر می‌شوند و به زائران و مسافران راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز