Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:31:49 GMT

6 هشدار جدی AFC به سعودی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۰۸۰

کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تخلفات باشگاه‌های عربستانی، به فدراسیون فوتبال این کشور ۶ بار هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جلسه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی برگزار شد که موضوع تخلف باشگاه‌های عربستانی در برگزاری بازی‌های تدارکاتی در دستور کار این جلسه قرار داشت.

چهار باشگاه الاتفاق، الشباب، التعاون و الفتح (سه بار) در برگزاری بازی‌های دوستانه بین المللی از قوانین کنفدراسیون آسیا تخطی کردند و AFC هم در ۶ حکم جداگانه به فدراسیون فوتبال عربستان بابت این مسئله هشدار داده است که در صورت تکرار این اتفاق، جرایم سنگین‌تری در انتظار سعودی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فدراسیون‌های قطر و امارات هم هر کدام به خاطر تخلف باشگاه‌های السد و الوحده از AFC تذکر جدی گرفته اند.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی

مهاجم ایرانی تیم فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» روز جمعه موفق شد با تک گل خود، تیمش را به پیروزی برساند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن روز گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

در همین رابطه سایت ژاپنی «soccerdigestweb» نوشت: شهاب زاهدی در دقیقه ۲۲ و بدون معطلی توانست به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش آویسپا را به ثمر برساند. هواداران فوتبال در ژاپن از گل زاهدی شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی کامنت های جالبی را در وصف این گل نوشتند که از جمله آنها می‌توان به «ترسناک ترین گل تاریخ» و «بهترین گل تاریخ آویسپا» اشاره کرد.

زاهدی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب آویسپا حضور نداشت توانسته خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در حال حاضر ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!