Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از کشف ۹۷۴۷ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با دارندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در اهواز، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند چندین مغازه را که  در امر توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز فعالیت می‌کردند شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس انتظامی شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از مغازه های مذکور موفق شدند ۹۷۴۷  عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را کشف کنند. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در خاتمه ضمن اشاره به اینکه امنیت وآرامش شهروندان خط قرمز پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اهواز با مجرمان و افرادی که بخواهند آرامش مردم را برهم بزنند برابر قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 فرماندهی انتظامی قانون ماموران پلیس مواد محترقه اهواز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر