Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@06:35:00 GMT

بازار ارز حساسیت خود را به FATF از دست داده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۳۹۵

بازار ارز حساسیت خود را به FATF از دست داده است

عبدالناصر همتی در پست اینستاگرامی خود در واکنش به اظهارات محسن رضایی نوشت: طی مروری که بر اخبار خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری داشتم، به نکته جالبی برخوردم که خیلی برای من عجیب و تا حدودی مبهم بود. در روزهای پایانی سال که مردم خسته از فشارهای اقتصادی در سایه آرامش نسبی ایجاد شده در بازارها در تدارک خریدهای شب عید هستند و نرخ ارز در بازار آزاد نیز به آرامی در حال کاهش است، چند نفر از برادران بزرگوار تلاش کرده بودند با استفاده از توئیتر و سایر رسانه‌ها، موضوعی به نام FATF را مطرح و با اصرار به مردم یادآوری کنند که فراموش نکنید FATF مورد مخالفت اکثریت اعضای مجمع است و چنین و چنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الحمدالله بازار ارز حساسیت خود را نسبت به این نوع اظهارات تا حدود زیادی از دست داده است. فارغ از این قبیل اظهارنظرهای شخصی که در زمان و مکان خود محترم است، مطمئنا مجموع نظام تدابیر لازم در این گونه موضوعات را به کار بسته و تصمیمات خود را بر اساس منافع کشور اتخاذ خواهد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: جالب اینکه تیم تحریم ترامپ از پمپئو گرفته تا بریان هوک نیز که به محض ایجاد آرامش در بازار ارز کشور به جنگ روانی تکراری قطع کامل صادرات نفت ایران؛ به زودی متوسل می‌شوند. مردم مطمئن باشند فارغ از این مباحث، بازار ارز با تدابیر اتخاذ شده در چارچوب سیاست‌های بانک مرکزی سیر تعادلی خود را طی می‌کند و بانک مرکزی نیز بر روند بازار مسلط است.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تازگی در صفحه توئیتر خود نوشته است: اکثریت اعضای مجمع در شرایط تحریم‌های اقتصادی، مخالف FATF هستند. آنچه در مجمع مورد بحث قرار داشته، دو کنوانسیون پالرمو و CFT بوده است که دولت درباره تضمین گرفتن برای آنها سکوت کرده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • حساسیت فصلی کودکان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • حساسیت‌های فصل بهار و راه‌های درمان آن