Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری عجب شبر افزود: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند نظارت گسترده و کنترل بیشتر است.
وی گفت: بزرگترین خطر امروزی فراموشی الگوی حکومت علوی است و متاسفانه در برخی جاها مشاهده می شود که برخلاف روش امام علی(ع) عمل می شود.
وی با تاکید بر این که دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام است، تصریح کرد: امروز همه جهان کفر با همه توان و ظرفیت خود مقابل اسلام و انقلاب صف آرایی کرده اند و تا زمانی که مسوولان ولایتمدار باشند، دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شربیانی با اشاره بر اینکه حکومت کشور ایران، حکومتی اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی به مسوولان خدمتگزار نیاز دارد، و مدیران بدانند که باید پاسخگوی خون شهیدان باشند و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم فروگذار نکنند.
وی گفت: افتخار حکومت ما این است که مسوولان نظام و در راس آنان مقام معظم رهبری امیرالمومنین (ع) را الگوی حکومت می‌دانند و صادقانه می ‌خواهند همان راه را بروند.
فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌ های خدمات رسان، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت ‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را در ایام نوروز داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ کنند.
عادل اصغرپور همچنین خواستار همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی در تامین شرایط مناسب برای استقبال از میهمانان نوروزی شد و گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان به منظور بهره مندی هر چه بهتر مسافران نوروزی از امکانات موجود در شهرستان و در راستای ایجاد خاطره ای خوش در اذهان مسافران و خانواده ها باید تمامی تمهیدات لازم را فراهم کند.
وی خواستار اقدامات لازم ادارات در ایام نوروز شد و افزود: ارائه لیست کشیک ادارات، کنترل خودپردازهای بانکی، جلوگیری از هرگونه حفاری تا 20 فروردین، گشت های متوالی نیروی انتظامی، پاکسازی ورودی و حومه شهر و روستاها باید در دستور کار دستگاهها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز مناسب ترین زمان برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری شهرستان است افزود: همه اعضای این ستاد باید در نوروز امسال با نظارت در ابعاد مختلف علاوه بر مرتفع ساختن ضعف های سالیان گذشته در جهت رفاه بیشتر میهمانان نوروزی گام بردارند و در ارتباط با معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان با هماهنگی دستگاه ها اقدام کنند.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز شیر گردشگری معرفی جاذبه های گردشگری نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس