Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@03:44:00 GMT

کمک فوری برای درمان به یک مادر بی سرپرست

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۶۲۸

خیریه همت رضا شهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر 59 ساله بی سرپرستی شده که دارای چهار فرزند و مستاجر می باشد که بدلیل سرطان خون در بیمارستان بستری می باشد وبدلیل پیشرفت بیماری نیازمند درمان فوری است

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم م ن از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی میگردد

خانم ن 59 ساله بی سرپرست دارای چهار فرزند و مستاجر می باشد که بدلیل سرطان خون در بیمارستان بستری می باشد وبدلیل پیشرفت بیماری نیازمند درمان فوری است

نامبرده طبق نظر پزشک باید شیمی درمانی بهمراه رادیو تراپی و درمان بیولوژیکی و درنهايت پیوند سلولهای بنیادی گردد که هزینه های بسیار زیادی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته های یکی از دختران این مادر به مددکار خیریه همزمان با این مشکل خواهر 23ساله ام دچار ام اس شدید شده ومتاسفانه از هردوپا فلج شده وبا هزینه های سرسام آور داروهای خواهرم و درمان مادرمان و اینکه دوخواهرانم مدت زیادی بخاطر نداشتن جهیزبه در عقد مانده اندو زندگی بشدت برایمان سخت شده و با معرفی یکی از خدام حرم امام رضا (ع) به اینجا آمدم تا هرکاری از دستتان ساخته است انجام بدهید.


لذا ازشما مردم عزیزو نیک اندیش خواهشمند است نسبت به یاری وکمک به این خانواده رنج کشیده همت کنید .باشد که انشاءا...بخشی از مشکلات این مادر برطرف گردد.

قبلاً از همکاری و مساعدتی که در این باره خواهید فرمود کمال تشکر وسپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 02042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340 به نام خیریه همت رضا شهر

برای کمک آنلاین کلیک کنید

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه