Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست هیات نمایندگان دوره نهم اتاق سنندج، سید کمال حسینی با ۱۵ رای برای یک دوره چهار ساله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج شد.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در 11 اسفند 1397 و مشخص شدن نمایندگان اتاق در بخش های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی به استناد بند 2/6  ماده 6 آئین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق ایران و اتاق شهرستان در 27 اسفند ماه 97 انتخابات هیئت رئیسه اتاق سنندج  با حضور 15 نفر از منتخبین نهمین دوره انتخابات اتاق سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هلاکو با 15 رای ماخوذه به سمت نایب رئیس اول، فاروق کیخسروی با 15 رأی ماخوذه به سمت نایب رئیس دوم، ستار کشاورز با 15 رأی ماخوذه به سمت خزانه دار و بختیار صالحی نیز با 15 رأی ماخوذه به اتفاق آرا به عنوان هیئت رئیسه اتاق سنندج انتخاب شدند.

سید کمال حسینی در این نشست به جایگاه قانونی اتاق در ارائه مشاوره تخصصی و اقتصادی به قوای سه گانه اشاره کرد و برنامه های عملیاتی اتاق را در جهت بهبود فضای کسب و کار، شناسایی و رفع موانع تولید و حضور سازنده نمایندگان اتاق در کارگروه ها و کمیته های اقتصادی را تشریح نمود.

وی به تقویت جایگاه بخش خصوصی در شرایط کنونی اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: برای برون رفت از بحران ها و مشکلات اقتصادی مدیران دستگاههای اجرایی در تمامی سطوح دولتی، قضایی، پارلمانی، استانداری از نمایندگان بخش های مختلف اقتصادی که در ترکیب هیات نمایندگان قرار گرفته اند اخذ نظر کنند.

حسینی همچنین ظرفیت قانونی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را در کردستان مهم بر شمرد و اظهار امیدواری کرد: با فعال نمودن این شورا بتوانیم در راستای حل مشکلات تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع و تولید کنندگان حوزه های مختلف اقتصادی راه کار های موثری را اتخاذ و پیگیری کنیم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از سال 1311 شروع به فعالیت نموده و دارای 10 تشکل در قالب انجمن  های اقتصادی ثبت شده است و 6 کمیسیون مشورتی اقتصادی فعال دارد و تا کنون بیش از 3500 نفر به عضویت اتاق درآمده‌اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بخش خصوصی سه گانه کسب و کار کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

 پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»