Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:49:46 GMT

آغاز طرح نوروزی سفرهای جاده ای در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۱۰۰

آغاز طرح نوروزی سفرهای جاده ای در ایلام

به گزارش برنا از ایلام  رضائی اظهار داشت ؛عملیات لکه گیری آسفالت ، رفع نشست های جاده ای ، ترمیم جسم راهها ، ریزش برداری ، تثبیت مقاطع رانشی، افزایش فاصله دید در قوس ها ، نصب علائم و تجهیزات ایمنی ، خط کشی راهها ، ایمن سازی نقاط پرتگاهی ، مرمت گاردریلها ، بازسازی سیستم روشنایی تونلها و معابر ، راه اندازی چراغهای چشمک زن معیوب ، اصلاح شانه راهها ، نصب انواع بنر با مضامین احتیاط در رانندگی و ایمنی جاده ای از جمله اقدامات زودبازده ایمنی است که در قالب فعالیت های امانی و پیمانی تا قبل از ایام نوروز انجام شده و یا در دست اقدام می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: علاوه بر گشت های مشترک با همکاران پلیس راه، راهداران در قالب ۳۰ گشت سیار در طول طرح نوروزی آماده خدمات رسانی به مسافران می باشند.

 او ضمن آرزوی سفری خوش و ایمن برای مسافران اظهار داشت سامانه تلفن گویا ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از آخرین وضعیت جاده ها می باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه جاده خدمات رسانی به مسافران طرح نوروزی مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ غلامعلی نیک گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده با ارائه آموزش‌های ترافیکی در ۵۰ روستای ۹ شهرستان گیلان اجرا شد.

وی جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی در جاده‌های روستایی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: هر سال تعداد زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور و انجام رفتار‌های پرخطر جان خود را در جاده‌های برون شهری از دست می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تداوم آموزش روستاییان تا پایان امسال، گفت: طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران امسال در روستا‌های شهرستان‌های رشت، بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه