Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:57:53 GMT

گرانی گوشت سبب رونق بازار ماهی‌فروشان مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۵۱۱

گرانی گوشت سبب رونق بازار ماهی‌فروشان مازندران شد

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران با اشاره به صید پنج هزار تنی و رونق عرضه ماهیان دریایی در بازار گفت: گرانی گوشت سبب رونق بازار ماهی‌فروشان مازندران شد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فریدونکنار، قاسم کریم‌زاده امروز در حاشیه بازدید از صید ماهیان استخوانی در شرکت تعاونی ماهیگیران پره شاهد شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در آستانه فرار رسیدن سال نو اکثر خانواده‌ها برای شب عید از ماهی به‌ویژه ماهی سفید به عنوان یک سنت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی مطلوب حاکم بر استان، خوشبختانه روند صید ماهیان روند مطلوبی بوده و از ابتدای فصل صید سال جاری، بیش از پنج هزار تن ماهی توسط صیادان تعاونی‌های پره صید و روانه بازار شد که 75 درصد از گونه‌ها مربوط به ماهی سفید و 25 درصد دیگر ماهی کفال و سایر گونه‌ها بود.

تسهیلات 80 درصدی سازمان جهاد کشاورزی به پرورش‌دهندگان ماهیگرکان | مصرف ماهی در ایران با مصرف جهانی فاصله داردبزرگترین مجتمع ماهیان خاویاری در استان گلستان احداث می‌شود

کریم‌زاده گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان صید افزایش 150 درصدی را نشان می‌دهد ضمن اینکه ارزش اقتصادی صید پره تاکنون 175 میلیارد تومان برآوردشده که از این لحاظ رشد 190 درصدی داشته است.

جانشین مدیرکل و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران تصریح کرد: سرانه صید هر شرکت تاکنون 95 تن بوده است. 54 شرکت تعاونی صیادی پره با جمعیتی حدود چهار هزار صیاد از طریق صید و صیادی در استان امرار معاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان