Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:23:02 GMT

۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید در استان اردبیل ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۵۵۰

۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید در استان اردبیل ایجاد می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان اردبیل از بهره برداری از تعدادی صنایع بزرگ در اردبیل خبر داد و گفت: بیش از پنج هزار نفر اشتغال جدید از محل تسهیلات رونق تولید در استان ایجاد می‌شود. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جلسه بررسی تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت اردبیل اظهار داشت: با ابلاغ تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال97 که در اوایل اسفندماه امسال ابلاغ شد تابه حال مبلغ یک هزار و 500 میلیارد تومان تقاضا از طریق واحدهای صنعتی استان ارائه شده که چنین رقم بالایی نشان از افزایش حجم فعالیت صنعتی استان اعم از طرح‌های احداثی، بازسازی و نوسازی و سرمایه در گردش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ابلاغ اولیه اعتبار استان در بخش صنعت 223 میلیارد تومان بوده است، گفت: با پیگیری ویژه استاندار اردبیل از سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 471 میلیارد تومان به سهم تسهیلات بخش صنعت استان اضافه شده است.

221 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل ارائه می‌شوداغلب واحدهای تولیدی اردبیل مشکل سرمایه در گردش دارند724 فرآورده تولیدی اردبیل مشمول استاندارد اجباری شددستگاه قضا از تعطیلی 400 طرح تولیدی اردبیل ممانعت کرد‌

سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و تلاش‌های این سازمان، تا به حال 751 میلیارد تومان در کارگروه مربوطه مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که عملکرد بی سابقه در تامین مالی بخش صنعت استان مصوب می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه با این تسهیلات تعدادی صنایع بزرگ در استان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: بیش از پنج هزار نفر اشتغال جدید از محل این تسهیلات در استان ایجاد خواهد شد که یکی از اهداف مهم از راه‌‌اندازی این واحدها توسعه و رونق اشتغال در کنار تولید به شمار می‌رود تا بتوانیم مشکلات در این حوزه را کاهش دهیم.

 سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رونق تولید و اشتغال در استان تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان گام‌های جدی و اساسی برداشته و با جلوگیری از رکود و تعطیلی این واحدها زمینه برای رونق و توسعه تولید و اشتغال را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است