Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:05:16 GMT

۴ زخمی در حمله با چاقو در نروژ

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۶۶۴

۴ زخمی در حمله با چاقو در نروژ

فردی با حمله چاقو در نروژ چهار نفر را زخمی کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، یک مهاجم با حمله به یک مدرسه در اسلو، پایتخت نروژ چهار نفر را زخمی کرد.

به گفته پلیس نروژ، یک معلم و سه نفر دیگر از کارکنان مدرسه در جریان این حمله زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضارب بازداشت شده، اما انگیزه وی از ارتکاب این عمل مجرمانه هنوز مشخص نیست.

این حادثه درحالی رخ داده که روز دوشنبه رسانه ها از وقوع تیراندازی در شهر «اوترخت» هلند خبر دادند. گفته می‌شود در این تیراندازی سه  نفر کشته و 9 نفر زخمی شده‌اند. 

عامل تیراندازی در اوترخت هلند دستگیر شد3 کشته و 9 زخمی در یک تیراندازی در هلند

 

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل

در حالی که پیش از این شاهدان عینی علاوه بر حمله انتحاری از تیراندازی نظامیان آمریکایی به سوی مردم خبرداده بودند به تازگی نیز «سی.ان.ان» گزارش داد که بخشی از تلفات ناشی از شلیک بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی اعلام کرد به شواد جدیدی دست یافته است که روایت وزارت دفاع آمریکا از تلفات حمله انتحاری داعش در فرودگاه کابل در سال 1400 را به چالش می‌کشد.

بر اساس این گزارش، ویدئوها و شواهد و شاهدان جدید نشان می‌دهد که بخشی از تلفات مردم در فرودگاه کابل ناشی از تیراندازی‌های گسترده و مستقیم بوده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در تحقیقاتش اعلام کرده بود تلفات حمله دو سال پیش داعش در خارج از فرودگاه کابل به دلیل انفجار بوده است و نظامیان آمریکایی فقط سه بار برای هشدار هوایی شلیک کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها در رویداد فاجعه‌بار فرودگاه کابل در 26 آگوست 2021 میلادی 13 نظامی آمریکایی و دستکم 170 غیرنظامی افغان جان خود را از دست دادند.

این شبکه خبری پس از بررسی ویدئوهای جدید ضبط شده توسط یک تفنگدار دریایی و همچنین براساس شهادت ‌10 نظامی دیگر آمریکایی و شاهدان محلی در گزارش خود آورده است تیراندازی‌های متعددی پس از انفجار رخ داده است.

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بودپنتاگون انفجار فرودگاه کابل را بار دیگر بررسی می‌کندعضو کنگره: عدم پاسخگویی بایدن در جریان حمله مرگبار به فرودگاه کابل قابل درک نیست

برخی از پزشکان افغان هم که توسط تماس ناشناس تهدید شده بودند اکنون به سی.ان.ان گفته‌اند که گلوله‌های زیادی را از بدن زخمی‌ها خارج کردند.

یک تفنگدار که به شرط محفوظ ماندن هویتش با سی‌ان‌ان مصاحبه کرده گفته که شاهد شلیک‌ها از جایی بوده که نیروهای آمریکایی در آنجا مستقر بودند.

این گزارش درحالی منتشر می‌شود که پیش‌تر واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد  آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی