Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@03:40:58 GMT

آموزش و پرورش: به کارکنان مجلس عیدی ندادیم!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۶۸۲

ساعت 24-مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تکذیب اخبار منشرشده در فضای مجازی درباره هدیه آموزش و پرورش به کارکنان مجلس، از پیگیری حقوقی نشردهندگان این مطلب، خبر داد.

به گزارش  مرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش ، محمد خرم اظهار کرد :‌ ما این خبر را به شدت تکذیب می‌کنیم، چنین اتفاقی نیفتاده است و بسیار گله‌مندیم از کسانی که این کار غیراخلاقی را انجام داده و باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحت شدن فرهنگیان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که آموزش و پرورش دارد در حوزه ستاد، نهایت صرفه‌جویی را انجام می‌دهیم و حتی شخص وزیر هم در جلسات و ملاقات‌های‌شان، پذیرایی با میوه و شیرینی را ممنوع کرده‌اند تا نهایت صرفه‌جویی را داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم. نشر اینگونه اخبار کاری زشت، غلط و غیراخلاقی است و متأسفانه از طریق فضای مجازی و کانال‌هایی پخش شده است که ادعای فرهنگی بودن و معلمی دارند.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: باید کسانی که این اخبار را منتشر کردند صحت آن را هم ثابت کنند و دلیل پیگیری ما، هم تهمتی است که هم به آموزش و پرورش زده‌اند و هم شأن مجلس شورای اسلامی را زیر سوال برده‌اند. وقتی مبلغی از حوزه مالی خارج نشده، دستور داده نشده و تخصیص نیافته است و در دست معاونت نیست چنین اتفاقی هم ممکن نیست. انتشار چنین اخباری صرفاً تشویش اذهان عمومی است و در این برهه حساس نگرانی جامعه فرهنگیان را به دنبال خواهد داشت.

خرم گفت: معلمان مشهور به اخلاق و انسانیت هستند و در شأن ما نیست که بدون اطلاعات صحیح که دستور قرآن است خبری را منتشر کنیم و با آبروی افراد بازی کنیم. رسانه‌های رسمی کشور این خبر را منتشر نکرده‌اند بلکه کانال‌های غیررسمی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که عموماً در دروغ‌پردازی و تهمت زدن دست به قلم می‌زنند و ما آنان را نصیحت می‌کنیم که انصاف و اخلاق را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از آنجا که این خبر تهمت به جایگاه حقیقی و حقوقی است و حتی نقض حق شهروندی است، من به عنوان یک شخصیت حقیقی حتی اگر آموزش و پرورش پیگیری نکند، این قضیه را پیگیری خواهم کرد. ما هرگز قبول نمی‌کنیم که افراد محدودی در فضای مجازی بخواهند به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تهمت بزنند و باعث ناراحتی جامعه معلمان شوند.

خرم افزود: تمام سعی‌مان این است تا هیچ شکایتی از رسانه‌ها و اصحاب رسانه‌ نداشته باشیم و خوشبختانه هم نداشته‌ایم به جز کانال‌های محدودی که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب و تهمت بر می‌آیند و ما وظیفه خود می‌دانیم این خبر را که از اصل و پایه و ریشه کذب است، پیگیری کنیم.

او مجددا بر غیراخلاقی و نادرست بودن خبر منتشرشده در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم همکاران فرهنگی ما اخبار صحیح را از سایت‌های رسمی آموزش و پرورش پیگیری کنند و ما حتماً پاسخگوی همکاران خود خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ در حالی که تلاش می‌کنیم این روزها به همراه دولت بتوانیم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم نشر این‌گونه اخبار کذب بسیار نادرست و غیراخلاقی است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم

دیدار دو تیم پیکان و آلومینیوم با تک گل عارف حاجی‌عیدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را عارف حاجی‌عیدی در دقیقه ۸۳ به‌سود آلومینیوم به ثمر رساند.

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم کد خبر 751208

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد