Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:09:23 GMT

رکورددار شنای استرالیا در کمپ تمرینی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۶۸۶

رکورددار شنای استرالیا در کمپ تمرینی درگذشت

تهران- ایرنا- «کنت تو» شناگر هنگ کنگی و دارنده رکورد شنای ترکیبی مسافت کوتاه استرالیا در کمپ تمرینی درگذشت.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: «کنت تو» پیش از تغییر ملیت از استرالیا به هنگ کنگ، مدال طلای بازی های کشورهای مشترک المنافع (مستعمره های سابق بریتانیا) و چند مدال نقره جهان را به گردن آویخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیاد ورزش های هنگ کنگ اعلام کرد که این شناگر 26 ساله در زمان فوت در حال کار بر روی پروژه سه ماهه تمرینی در دانشگاه فلوریدا بوده است.
روزنامه «ساوث چاینا مورنینگ پست» در مطلبی اعلام کرد که کنت تو که زاده هنگ کنگ و بزرگ شده استرالیا است، پس از جلسه تمرینی در رختکن دچار عارضه و درد شده است.
این ورزشکار در رقابت های کشورهای مشترک المنافع سال 2014 به همراه تیم ملی استرالیا مدال طلای شنای مختلط امدادی چهار در صد متر را به گردن آویخت و در سال 2013 نیز مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان را در همان ماده تصاحب کرد.
او در سال 2016 ملیت خود را به هنگ کنگ تغییر داد اما همچنان به عنوان رکورددار شنای مختلط انفرادی 100 و 200 متر استرالیا محسوب می شود.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شنا استراليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان

کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش ۱۹ میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف ۵ میلیمتر، طبس ۴، بشرویه ۳، سربیشه ۲ ریال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک، دیهوک ۶، معدن پرورده ۲، سرند طبس ۱۲، پیروک ۳، خرو ۱۱، پیکوه ۶، رباط خان طبس ۱۰، اسفندیار ۶، عباس آباد میم ۳، فتح آباد خضری ۵، روستای درمیان ۱۰، کلاته گاویج ۵، درخش ۶ و گزیک ۱ میلیمتر، حاجی آباد زیرکون ۵، آبیز ۱۱، معصوم آباد ۵ و مغیلان ۲، ارسک ۳، رقه ۲، مود ۹، اسفزار ۱۶، حجت آباد ۱۲، مختاران ۱۰، میغان ۲ و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف‌تر و تا فردا در استان فعالیت دارد گفت: براساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره‌ای از نقاط طبس، سرایان، قاین، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می‌شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با حداکثر دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین ۱۹ و ۷ درجه سلسیوس ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش