Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: حوزه معاونت اقتصادی به دو قسمت پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری و و توسعه منابع انسانی تقسیم بندی می شود و هماهنگی های لازم بازار و تجارت و کارگروه اشتغال و امور مالی و اداری در حیطه وظایف این معاونت است.

وی افزود: مهم ترین برنامه بنده برگرداندن جایگاه حاکمیتی امور اقتصادی در جهت هماهنگی بین دستگاهی در حمایت از پروژه های سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی ادامه داد: گلستان در مقوله اقتصادی بیشتر سیاسی است و این امر خود یک آسیب است.

وی تصریح کرد: باید با نگاه اجرایی و شفاف به مشکلات استان توزیع منابع به صورت عادلانه صورت گیرد و این امر به این معنا است که به هرکس به اندازه ظرفیت و توان منابع اختصاص یابد.

حمیدی گفت: هراندازه که در این راستا تلاش کنیم قطعاً رضایت مردم هم بالاتر خواهد بود و این امر نظام را تقویت می کند.

وی نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی و و تزریق امید به جامعه پررنگ دانست و افزود: امروزه جنگ رسانه ای قوی تر از موشک است و می توان با یک خبر موجی را ایجاد که به میلیاردها تومان نیاز دارد.

حمیدی اظهار کرد: ارتباط درست و معنادار با رسانه خواسته ما است و باید از آفت های مجازی که به راحتی به دیگران تهمت زده و آبروی آنها را می برند، فاصله گرفت.

روزانه ۹۰ تن مرغ با قیمت ۱۱۵۰۰ در گلستان توزیع می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اضافه کرد: در گلستان روزانه بین ۸۵ الی ۹۰ تن مرغ به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ در بازار توزیع می شود در صورتی که مقرر شده بود که ۵۵ تن توزیع شود.

حمیدی بیان کرد: قریب سه هزار تن مرغ با این قیمت از اول بهمن تاکنون در استان توزیع شده و تنها استانی هستیم که توانستیم مرغ را با این قیمت توزیع کنیم.

وی گفت: این امر با تلاش استاندار، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، صنعت و معدن و همکاری مرغداران استان صورت گرفت و ۲۰ درصد مرغ تولیدی استان به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

حمیدی این قیمت برای خانوارها است و برای هتل ها و رستوران ها قیمت متفاوت است، تأکید کرد: طی چهار مرحله هزار و ۱۳۰ تن شکر در استان خریداری و جذب شده است.

وی افزود: برای خرید دو هزار تن شکر هم برنامه ریزی کردیم که طی ایام باقیمانده سال و تعطیلات خریداری کنیم تا به همان قیمت مصوب عرضه شود.

۷۴۰ تن گوشت منجمد برزیلی توزیع شد 

حمیدی ادامه داد: از نیمه شهریور تا ۲۶ اسفند حدود ۷۴۰ تن گوشت منجمد برزیلی و ۳۵ تن گوشت منجمد گوسفندی توزیع شده است.

وی گفت: ۱۱۱ تن لاشه سرد وارداتی و ۶۰ تن گوشت گوساله وکیوم از ابتدای طرح تاکنون توزیع شده و ۲۰ تن هم در حال جذب است.

حمیدی بیان کرد: ۱۲۵ تن گوشت مرغ منجمد در دو ماه گذشته با قیمت ۹ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه شده است.

وی همچنین نقش نمایشگاه بهاره مهم دانست و گفت: مجوز وارادات دام زنده از فرودگاه گرگان اخذ شده و روز گذشته (دوشنبه) ۸۰۰ رأس دام وارد گرگان شد.

حمیدی با بیان اینکه مجوز واردات گوشت گرم از فرودگاه گرگان هم اخذ شده است، تصریح کرد: همچنین در تقویت روابط اقتصادی با قزاقستان پرواز گرگان اکتائو از سال بعد اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان همچنین اظهار کرد: ۲۰ هزار شغل تعهد اشتغال گلستان بوده که تا روز گذشته ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند و ۱۵۰ درصد اشتغال استان محقق شده است.

کد خبر 4572258

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی گفت: آموزش‌های مهارتی در قالب ۹۲۸ هزار و ۲۵۹ نفرساعت در واحدهای پذیرنده پادگان، بنگاه‌های اقتصادی و زندان ارایه شده که این آموزش‌ها در محیط کار واقعی برای ۲ هزارو ۷۰۷ نفردر پادگان، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در بنگاه‌های اقتصادی و ۲۶۶ نفر در زندان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های محیط کار واقعی بیشتر در حوزه صنعت است، افزود: آشنایی مهارت جو با محیط کسب و کار، آماده‌سازی و ایجاد خودباوری در مهارت‌آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به ویژه در صنایع دستی و همچنین استفاده از ظرفیت آموزشی و عملی بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه توسعه مراکز آموزش در محیط کارواقعی با همکاری اصناف کشور یکی از برنامه‌های مهم سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است گفت: در این دوره‌ها دانش، مهارت و شایستگی لازم از استادکار به مهارت آموز، هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمات منتقل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ابتدای دولت سیزدهم در راستای اجرایی کردن بند ۲ سیاست‌های کلی اشتغال و بند پنج سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح "مهارت‌آموزی در محیط کارواقعی " را با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در اولویت خود قرار داده است.

۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در خوزستان فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز