Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:13:40 GMT

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۲۳۵

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان شرقی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان را تشریح کرد.
غلام‌رضا رسول‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی درتشریح این خبر گفت: با وجود بارندگی‌های اخیر، تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان برقرار بوده و بارش‌ها نیز در اکثر محورهای استان برقرار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان نیز بیان کرد: به جز جاده‌های مناطق کوهستانی و کولاک خیز که تردد در آن‌ها با مشکل صورت می‌گیرد، تردد در سایر راه‌های روستایی برقرار است. 
وی با ارائه توصیه‌هایی به رانندگان اظهار کرد: توصیه می‌شود رانندگان به رفع ایراد خودروشان پرداخته و با باک پر و به همراه داشتن خوراکی، لباس گرم و با رعایت سرعت مطمئنه سفر کنند.
رسول‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از ترک منزل برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی با سامانه ۱۴۱ یا شماره ثابت مرکز مدیریت راه آذربایجان شرقی 34453029 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی محورهای مواصلاتی محورهای مواصلاتی استان وضعیت آخرین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش به رسم سقایی در تبریز

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش به رسم سقایی به مناسبت تجلیل از خیران آبرسان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی شامگاه امروز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر هتل پارس تبریز و به همت شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

کد خبر 6100917

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان