Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شهردار تهران از ترخیص تمام نردبانهای آتش‌نشانی تهران از گمرک خبر داد و گفت: وضعیت آتش‌نشانی تهران از نظر تجهیزات سنگین و سبک با قبل، قابل مقایسه نیست.

پیروز حناچی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت آتش‌نشانی در یک سال اخیر از نظر تجهیزات بسیار بهتر شده است، اظهار کرد: وضعیت آتش‌نشانی تهران از نظر تجهیزات سنگین و سبک با قبل، قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران با اشاره به کمبود انباشته تجهیزات آتش‌نشانی تصریح کرد: بعد از حادثه پلاسکو به جهت ساختمانهای بلند، تجهیزات آتش‌نشانی تهران وضعیت بهتری پیدا کرده است.

وی درباره حمایت از آتش‌نشانان از نظر شغلی و سختی کار گفت: در این رابطه برای پیگیری درباره بخشی که به داخل شهرداری برمی‌گردد، مشکلی نداریم اما بخشی از این موضوع با قوانین بیرون از شهرداری تهران و آتش‌نشانی تلاقی دارد که در این زمینه نیز در حال پیگیری هستیم.

حناچی متذکر شد: تمام نردبان‌های آتش‌نشانی از گمرک ترخیص شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: شهردار تهران گمرک آتش نشانی تهران سنگین ترخیص عکس فیلم پرونده جوان اصفهان حادثه مرگبار زندگی شهرداری مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول شاخص هوا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست،  امروز شاخص کیفیت هوای شیراز عدد  ۸۴ (وضعیت شاخص: قابل قبول) است.
شاخص کیفیت هوا AQI، کیفیت هوا را در شش دسته قرار می‌دهد که هر دسته را به سطوح مختلف سلامت انسان مربوط می‌سازد.
این شش دسته به شرح زیر است:
پاک: میزان AQI در این حالت بین ۰ و ۵۰ است. کیفیت هوا رضایت بخش است و آلودگی هوا بی خطر یا کم خطر است.
قابل قبول: میزان AQI در این حالت بین ۵۱ تا ۱۰۰ است. کیفیت هوا قابل قبول است اگرچه بعضی از آلاینده‌ها ممکن است برای تعداد بسیار کمی از افراد با ملاحظات بهداشتی خاص همراه باشد به عنوان مثال کسانی که نسبت به ازن حساسیت ویژه‌ای دارند ممکن است علائم تنفسی از خود بروز دهند.
ناسالم برای گروه‌های حساس: میزان AQI در این حالت بین ۱۰۱ و ۱۵۰ است. بعضی از افراد گروه‌های حساس ممکن است اثرات بهداشتی خاصی را تجربه کنند. برای مثال مردمی که دارای بیماری ریه هستند نسبت به عموم مردم خطرات بیشتری را از مواجهه با ازن متحمل می‌شوند، اما مردمی که بیماری ریوی یا قلبی دارند خطر بیشتری را از مواجهه با ذرات معلق متحمل می‌شوند. ولی وقتی آلودگی هوا در این سطح قرار دارد عموم مردم تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.
ناسالم: هر فردی ممکن است اثرات بهداشتی AQI بالا را زمانی که مقدار آن بین ۱۵۱ و ۲۰۰ است، تجربه کند. اعضای گروه‌های حساس بیش از سایرین اثرات جدی را بر سلامت خود تجربه می‌کنند.
خیلی ناسالم: در این حالت AQI بین ۲۰۱ تا ۳۰۰ قرار دارد و هشداری برای سلامتی بحساب می‌آید و بدین معنی است که هر کسی ممکن است اثرات جدی تری را بر سلامت خود تجربه کند.
خطرناک: AQI در این وضعیت از ۳۰۰ بالاتر است و اخطاری جدی برای سلامت انسان و اعلام وضع اضطراری است. در این وضعیت احتمالا تمام افراد جامعه تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی یوونتوس: وینیسیوس و امباپه ندارید!
  • وضعیت هوای پایتخت قابل قبول است
  • واکنشی تازه به پرونده مربوط به کاظم صدیقی | مقایسه تصاویر هوایی چه چیزی نشان می‌دهد؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • تابلوهای محلات نوسازی شود | تشریح وضعیت محله مجیدیه از زبان عضو شورا
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • وضعیت قابل قبول شاخص هوا در شیراز
  • وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۲۷؛ تداوم تنفس هوای مطلوب
  • مقایسه قابل توجه قدرت خرید دستمزد کارگران با قیمت سکه