Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی سه شنبه شب در جمع خبرنگار ان افزود: همچنین اگر فردی با خودرو مرتکب خلاف شود، خودرو وی تا پایان تعطیلات توقیف خواهد ماند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی از ساعت 15 امروز با حضور در بیش از 200 نقطه شهر در حال ماموریت هستند گفت: ٨٠ نقطه به طور ویژه رصد و کنترل می شود و پلیس برخورد قاطعانه با متخلفان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: یک کودک 14 ساله امروز بر اثر انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شده است و دو خودرو نیز دچار آسیب شده اند.

** استقرار نیروهای کلانتری های پایتخت در محلات
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نیز گفت: از ساعت 15 امروز نیروهای کلانتری ها در همه محلات شهر تهران به منظور برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مستقر شده اند.
سردار کیوان ظهیری در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پلیس مخالف شادی نیست اما خط قرمز ما هنجارشکنی و قانون شکنی است.
تهرام/٣٢٢5/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پایتخت تعطیلات چهارشنبه سوری شادی نظم و امنیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس