Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:57:33 GMT

مهاباد در آستانه بهار سفیدپوش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۲۵۷

مهاباد در آستانه بهار سفیدپوش شد

مهاباد - ایرنا - بارش برف در آستانه فصل بهار، شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی را سفیدپوش کرد و موجب غافلگیری اهالی شد.

به گزارش ایرنا، بارش برف از ظهر امروز /سه شنبه/ آغاز و به تدریج بر شدت آن افزوده شد و چهره ای کاملا زمستانی به این منطقه بخشید و موجب خوشحالی اقشار مختلف مردم در آخرین چهارشنبه سال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش برف این رحمت الهی همچنین موجب کندی رفت و آمد مردم در معابر و خیابان های سطح شهر شد و رفت و تردد وسایط نقلیه را با مشکل مواجه کرد.
برف و کولاک همچنین در محورهای مواصلاتی مهاباد باعث کندی رفت و آمد در جاده های برون شهری به ویژه در محورهای کوهستانی و برف گیر شد و مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورد.
رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: ورود یک سامانه بارش زا به آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران در بیشتر نقاط این استان شده که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت بارش برف است.
اردلان محمدپور افزود: فعالیت این امواج تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان به صورت متناوب ادامه خواهد داشت و با خروج این امواج، هوای سرد به منطقه ریزش می کند و دمای هوا به طور میانگین پنج تا هفت درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند.
به گزارش ایرنا مهاباد از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که در منطقه ای سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
بارش برف از بیشتر شهرهای جنوب استان گزارش شده است.
6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي بارش برف مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر