Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: نیروهای آتش‌نشانی خرم‌آباد در سطح شهر حضور دارند و تاکنون حادثه‌ای گزارش نشده است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حمید علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: هم‌اکنون 160 نیروی آتش‌نشانی، 15 خودرو عملیاتی و چهار دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر خرم‌آباد مستقر است تا در صورت حوادث چهارشنبه‌سوری اقدامات سریع و به‌موقع انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

83 مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال کشور تا ساعت 18 امروزآماده‌باش 7 هزار آتش‌نشان و نیروی شهرداری تهران در شب چهارشنبه آخر سالپلیس گیلان برای تأمین امنیت چهارشنبه‌سوری از تجهیزات نوین استفاده می‌کند

وی افزود: همچنین هشت دستگاه خودرو در ایستگاه‌های آتش‌نشانی به جهت پشتیبانی قرار دارد تا در صورت نیاز مورداستفاده قرار بگیرد؛ خوشبختانه تاکنون حادثه‌ای گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: در حال حاضر زیباکنار خرم‌آباد شلوغ‌تر از سایر مناطق شهر است، دو مورد حریق سطل زباله و یک مورد حریق لاستیک تاکنون گزارش‌شده است.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی اعلام مشاهده یک حلقه مار به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان به محل گزارش شده واقع در اداره اوقاف اعزام شدند. 

روح الله بهشتی فرد افزود: با حضور آتش نشانان در محل توانستند  با استفاده از ابزار و تجهیزات مارگیری، این حیوان را زنده گیری کردند. 

وی ادامه داد: سپس آتش نشانان این مار را در یک مکان امن ودر طبیعت رهاسازی کردند. 

دیگر خبرها

  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید