Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از فعالیت حدود 400 ورزشکار زیرنظر این هیات خبر داد و گفت: نیمی از ورزشکاران را آقایان و نیم دیگری را نیز بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهنام اردلان عصر سه شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: از مجموع ورزشکاران هیات بیش از 200 نفر آن ها به صورت مستمر در رقابت های مختلف شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در حوزه مربی و داور نیز در کشور وضعیت خوبی داریم به گونه ای که در حال حاضر بیش از 60 نفر مشغول فعالیت هستند.
او خاطرنشان کرد: مجموعه هیات پبنگ پنگ استان کرمانشاه در سال 97 اقدامات خوبی انجام گرفت به گونه ای که در ارزیابی های صورت گرفته توسط فدراسیون رتبه سوم را در بخش استعدادیابی دختران و رده چهارم پسران را بدست آوردیم.
رئیس هیات پینگ پنگ کرمانشاه یاداوری کرد: همچنین از لحاظ کسب مدال رتبه پنجم، در برگزاری کلاس های آموزشی رتبه نهم، در ورزشکاران سازمان یافته رتبه 11 و در بخش حضور در مسابقات رتبه هشتم را به خود اختصاص داده ایم.
وی تصریح کرد: هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در مجموع بخش های مورد ارزیابی فدراسیون رتبه ششم هیات های سراسر کشور را در این رشته طی سال جاری کسب کرد.
اردلان در ادامه از فعالیت همه هیات های شهرستانی پینگ پنگ خبر داد و گفت: کار تجهیز سالن های ورزشی این رشته نیز به صورت کامل تا پایان تابستان سال آینده انجام خواهد شد.
رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال جاری 30 میز پینگ پنگ و هزاران توپ به هیات های شهرستانی اهدا شده است تا ورزشکاران با فراغ بال بیشتری به فعالیت بپردازند.
وی استعدادیابی و همگانی کردن ورزش را از دیگر اقدامات هیات پینگ پنگ در سال جاری عنوان کرد و گفت: این دو برنامه با قوت بیشتری برای سال آینده ادامه خواهد یافت.
اردلان برگزاری مسابقات به صورت هفتگی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در سال 97 موفق به برگزاری 56 دوره مسابقه در رده های سنی مختلف شدیم.
رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه تصریح کرد: از مهمترین برنامه های سال آتی راه اندازی و تجهیز خانه تنیس روی میز در مجموعه ورزشی 15 خرداد و برگزاری 2 دوره داوری و مربیگری در اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سرپل ذهاب خواهد بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک اصحاب رسانه و همکاری دلسوزان پینگ پنگ، این رشته ورزشی در استان جایگاه واقعی خود را بازیافته و بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
7458/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش انتخابات هيات پينگ پنگ كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی