Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،حسن غفاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به ارائه گزارشی از ماموریت‌های آتش‌نشانی زنجان از ابتدای روز چهارشنبه آخر سال پرداخت و اظهار کرد: تاکنون در اثر انفجار مواد محترقه یک نفر کشته شده و ۳۵ نفر هم مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در حوادث روی داده در چهارشنبه آخر سال در اثر انفجار نارنجک دستی در میدان محمدیه یک جوان کشته شده و یک جوان دیگر نیز از ناحیه دست، پا و شکم آسیب دیده است، اضافه کرد: جوان فوت شده ۲۳ سال سن داشت.

وی همچنین از انفجار یک نارنجک دستی دیگر نیز در امجدیه زنجان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه نیز شیشه‌های هفت باب خانه شکسته و فرو ریخته است.

غفاری ادامه داد: در مجموع تاکنون تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال ۳۶ نفر بوده که یک نفر کشته شده است و رنج سنی مصدومان نیز ۱۵ تا ۲۱ سال است.

 از ابتدای امروز هر ۶ ایستگاه آتش‌نشانی زنجان در حالت آماده باش هستند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ت

آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، پس از اعلام گزارش حادثه تصادف مینی بوس با لیفان در اتوبان آزادگان روبرو شهرک گلدیس شاهین شهر پنج واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و ۱۵ مصدوم شمل هفت مرد و هشت بانو به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
همچنین در گزارشی از حادثه واژگونی تیبا در ۱۰ کیلومتری محور مورچه خورت به سمت علویجه، دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند و چهار مصدوم این حادثه شامل دومرد و یک بانو و دختربچه ۶ماهه را به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.
در این حادثه یک بانوی ۱۸ ساله هم جان باخته است.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید