Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@14:45:32 GMT

تنوع اخبار و جذب مخاطب هدف اصلی تیم رسانه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۶۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، تیم رسانه ای راهیان نور در هم‌اندیشی خود جهت پوشش برنامه های مناطق عملیاتی طرح های را برای تاثیر گذاری بهتر بر مخاطبان مرور کردند.
در این هم‌اندیشی، صادق رشوند مسئول راوبط عمومی سپاه ناحیه امام حسن (ع)گفت: امسال با برنامه های متنوع خبری در تلویزیون سیمای قزوین، خبرگزاری ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اخبار عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور پوشش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق چگینی از خبرگزاری بسیج گفت: ایجاد جاذبه خبری برای مخاطبان با رویکرد انقلابی و شناخت تاریخ ۸سال دفاع مقدس یکی از اساسی ترین کارهای خبری امسال در مناطق عملیاتی با محوریت راهیان نور خواهد بود.
وی تصریح کرد: برگزاری میزگرد،مناظره،روایت،خاطره گویی، دل نوشته زوار راهیان نور، با هدف ترویج فرهنگ شهادت و آشناییبا سیره شهدا منتشر خواهد شد. فرهنگ سازی و روایت بخش عظیمی از ایثارگری ملت ایران در دفاع مقدس بیش از همه نیازمند تسریع در بطن جامعه و نسل جوان است.
سید حسین حسینی عضو تیم گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین گفت:تهیه گزارشات خبری و ساخت چهار برنامه مستند تولیدی و ارتباط زنده با صدای مرکز قزوین صبح و بعدازظهر از کاروان های راهیان نور و بازدید آنها از مناطق عملیات پخش خواهد شد.
سعی خواهیم کرد در تعامل سازنده با تیم خبری رابط عمومی سپاه صاحب الامرعج امسال با کیفیت خبرها در جذب مخاطبان و جوانان موفق تر عمل نماییم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت:باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود.

به گزارش‬ خبرگزاری‬ ایمنا از‬ زنجان، ‬ محسن‬ افشارچی، ‬ امروز_‬ دوشنبه‬ هفدهم‬ اردیبهشت-‬ ‬ در برنامه متمرکز هفته گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز بشویم، بحث آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در کشور بیشتر است، به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود.

وی حوزه آموزش و هم حوزه پرورش را مهم دانست و افزود: متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسائل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر رتبه زیر ۱۰ را دارد، افزود: ما به عدالت آموزشی در استان باید تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند، منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری کنیم و اصلی‌ترین وظیفه شما این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببرید.

استاندار زنجان تاکید کرد: در تابستان سال‌جاری باید تمرکزمان روی مسائل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد، در اختیار شما می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست و چرا که معلم‌های هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبه‌رو می‌شوند که این خودش به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

کد خبر 751117

دیگر خبرها

  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!