Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@22:41:30 GMT

۲ ایرانی در آرژانتین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۶۵۰

به گزارش خبرآنلاین، پلیس آرژانتین مدعی شده است این دو ایرانی موفق شدند پس از عبور از مرز طی شش روز سه بار هتل محل اقامت خود را تغییر بدهند و عاقبت پیش از بیست و هفتمین سالگرد حمله به سفارت اسرائیل در بوینس آیرس دستگیر بشوند. در آن عملیات که در سال ١٩٩٢ صورت گرفت ۲۹ نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو ایرانی دستگیرشده گفته اند که آنان عکاس بوده و از ایران به صورت غیرمجاز خارج شده اند، اما، پلیس آرژانتین می گوید موفق شده دو تلفن همراه و دو پاسپورت دیگر را در وسایل آنان پیدا کند که به وسیله آن متهمان اروپا را از طریق مادرید ترک و از شماری از کشورها نیز عبور کرده‌اند.

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا