Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@14:05:33 GMT

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۱۲/۲۸

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۷۱۸

به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، در حالی که به دلیل احتمال لحن منفعلانه فدرال رزرو آمریکا در مورد افزایش نرخ بهره ارزش دلار تضعیف شده است، قیمت طلا امروز برای سومین جلسه متوالی افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1304 دلار و 91 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با حدود 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد افزایش به 1304 دلار و 70 سنت رسید.

همچنین قیمت فلز پالادیوم امروز با 0.1 درصد کاهش به 1582 دلار رسید. قیمت پالادیوم در جلسه قبل به رقم بی سابقه 1585 دلار و 59 سنت رسیده بود.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز در نزدیکی پایین ترین رقم 2 هفته اخیر که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود باقی ماند.

تجار در حال حاضر انتظار دارند که فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی نرخ بهره را افزایش ندهد و حتی ممکن است در سال 2020 کاهش نرخ بهره نیز اتفاق بیافتد. جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری شرکت کند.

روز دوشنبه و پس از آنکه رئیس پارلمان انگلیس اعلام کرد که وی ممکن است طرح ترزا می در مورد خروج از اتحادیه اروپا را مجددا به رای گیری نگذارد، مگر اینکه نخست وزیر رسما این درخواست را مطرح کند، بار دیگر ابهام و بلاتکلیفی در مورد پرونده برگزیت بیشتر شد.

روزنامه نیکی بیزنس دیلی گزارش داده که انتظار می رود دولت ژاپن در گزارش ماه مارس خود، نظرش در مورد وضعیت اقتصادی این کشور را همچنان «در حال ترمیم با سرعتی معتدل» حفظ کند.

دولت تانزانیا به تمام مناطق تولید کننده مواد معدنی در این کشور دستور داد تا پایان ماه ژوئن مراکز داد و ستد تحت نظارت دولت تاسیس نمایند. این اقدام با هدف مقابله با صادرات غیرقانونی طلا و سایر فلزات گرانبها صورت می گیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیفان X ۷۰ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین، لیفان X ۶۰ اتوماتیک کارکرده مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۱۰۹ هزار کیلومتر در بازار ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت لیفان X ۶۰ دنده‌ای کارکرده مدل ۱۳۹۷ هم که ۱۸۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۵۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

لیفان X ۵۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۵۶۰ میلیون تومان است.

قیمت لیفان X ۷۰ اتومات کارکرده مدل ۱۴۰۱ که ۳۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ماشین لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۷ با کارکرده ۱۷۰ هزار کیلومتر ۸۷۰ میلیون تومان آگهی شده بود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لیفان در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد