Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل طی سخنانی با اشاره به ظرفیت های همکاری جمهوری اسلامی ایران با سازمان های بین المللی بیان کرد: وزارت بهداشت با همه ظرفیت ها از ارتقای سطح همکاری ها با سازمان های بین المللی در همه سطوح استقبال می کند.

وی افزود: در امر برگزاری این اجلاس منطقه ای نیز وزارت بهداشت آماده هرکونه همکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه پارکس نماینده یونیسف در ایران از همکاری های خوب ایران با یونیسف قدردانی کرد و افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته نمایندگان دفتر یونیسف در ۲۲ کشور منطقه ( خاورمیانه و شمال افریقا) نشست منطقه ای یونیسف، در اوایل تیرماه سال آینده به مدت ۵ روز در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده و در حاشیه این اجلاس اعضا از نظام سلامت کشورمان به ویژه نظام مراقبتهاى اولیه سلامت و نیز اقدامات طرح تحول سلامت در مورد سلامت کودکان و نوزادان، بازدید مى کنند.

وی گفت: نشست منطقه ای یونیسف هرساله برگزار می شود و برای اولین بار این نشست در سال آینده به میزبانی دفتر نمایندگی یونیسف در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

20 / 20 قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل: نشست منطقه ای یونیسف دکتر محسن اسدی لاری پارکس نماینده یونیسف در ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه