Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:50:06 GMT

تردد در محور پونل خلخال با زنجیر چرخ امکانپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۹۲۴

تردد در محور پونل خلخال با زنجیر چرخ امکانپذیر است

رشت- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در محور اسالم -خلخال گفت: در حال حاضر به علت بارش برف ، تردد در این محور با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ حسین محمدپور سه شنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر، تمامی راه های استان به غیر از محور پونل خلخال که از چندین ماه قبل برای تامین ایمنی تردد کنندگان بسته شده ، باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به بارش باران در راه های استان از رانندگان خواست در چنین شرایط جوی سرعت مطمئنه را بیش از پیش رعایت کنند .
وی به دو سانحه رانندگی از ابتدای طرح نوروزی( بیست و پنجم اسفند ماه جاری) در راههای استان اشاره و بیان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و منحرف شدن پژو در محور رشت- فومن در محدوده گل افزا منجر به کشته شدن دو نفر شد .
وی همچنین با اشاره به وقوع تصادف دیگری شب گذشته در محور سنگر - سیاهکل افزود: یک دستگاه پژو پارس در محور سنگر -سیاهکل به دلیل سبقت غیرمجاز موجب تصادف و کشته شدن خود و همسر و یکی از فرزندانش شد و تنها فرزند سه ساله شان در این تصادف زنده ماند.
وی با بیان اینکه قبل از وقوع این تصادف همکاران ما به این راننده تذکر و ایست دادند اما متاسفانه راننده با اصرار به تخلف ، به ایست پلیس توجهی نکرد.
سرهنگ محمدپور ادامه داد: قرار بود که تیم بعدی پلیس این خودرو را متوقف کند که متاسفانه قبل از رسیدن به آنها براثر سبقت غیر مجاز با یک کامیونت برخورد و از چهار سرنشین، سه نفر جان خودرا از دست دادند.
7296 / 6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي راه گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بر اثر شدت بارش ها برخی محورهای مواصلاتی مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی، ر اظهار کرد: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به‌علت طغیان رودخانه‌ها وآبگرفتگی آبنماها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود مسدود است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و راهداری در کنار پلیس به خدمت رسانی و کمک به حادثه دیدگان و بازگشایی معابر مشغولند، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

کد خبر 750283

دیگر خبرها

  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • ترافیک پر حجم در مازندران