Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایای وزارت بهداشت، تصادفات جاده‌ای را هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا اعلام کرد.

 محمداسماعیل مطلق با اعلام این خبر گفت: سالانه ۱.۳۵ میلیون نفر در دنیا بر اثر تصادفات و حوادث ترافیکی و جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: تصادفات اولین عامل مرگ و میر کودکان ۵ تا ۱۴ ساله و جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلق ادامه داد: ۵۴ درصد مرگ‌های تصادفات را عابرین پیاده، ۲۳ درصد دوچرخه سواران و ۲۸ درصد را موتورسوارن تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: کشور‌های کم درآمد دنیا یک درصد وسائل نقلیه را در اختیار دارند، ولی ۱۳ درصد تلفات کل تصادفات دنیا مربوط به آنهاست.

مطلق ضمن اشاره به حجم وسیع سفر‌ها در نوروز اظهار داشت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم وجود نقص فنی در خودرو دو مولفه اصلی برای کاهش سوانح رانندگی است.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشاور وزیر بهداشت تصادفات رانندگی عابرین پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله