Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@23:24:39 GMT

راهیان نور بستری مناسب برای مقابله با جنگ نرم است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۵۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، آئین بدرقه کاروان های راهیان نور بسیجیان نقده با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه نقده، فرماندار، مدیران ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان معاون هماهنگ کننده سپاه نقده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نقده، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت را برای آشنایی بسیجیان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام فراهم می‌آورد و افراد شرکت کننده در این اردو با حضور در مناطق عملیاتی، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال کاروان راهیان نور اعزامی از نقده به جنوب کشور متشکل از بسیج دانشجویی، بسیج محلات و حوزه خواهران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده با اشاره به اینکه این کاروان از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، اهواز، دهلاویه، والفجر ۸ و شهدای رمضان بازدید می کنند، ابراز داشت: مدت برگزاری این اردو  چهار روز است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزایش آمادگی دفاعی بسیحیان برای مقابله با جنگ نرم، آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت از جمله اهداف این اردو  محسوب است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت