Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:55:58 GMT

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در گلستان به ۲۶ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۵۲۰

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در گلستان به ۲۶ نفر رسید

علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر از مصدوم شدن ۲۶ گلستانی در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: این آمار در سال گذشته به ۵۰ مورد رسیده بود.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب مربوط به خراشیدگی و سوختگی اندام هایی مانند دست و صورت است که جراحت سطحی در پی داشته، افزود: دو نفر در مراکز درمانی تحت نظر هستند و مابقی سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت: بیشترین آمار مجروحان مربوط به شهر گنبد است و بیشترین تعداد مصدومان گروه سنی ۱۱ تا ۳۰ سال بودند.

گفتنی است در مراسم چهارشنبه سوری امسال یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بیش از ۹۵ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل در پایگاه های اورژانس و سطح شهر آماده باش خدمات رسانی به هم استانی های گلستانی بودند.

کد خبر 4572512

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان حوادث چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری

حسین امیر عبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیا، وزیر امور خارجه ایران در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسالت کرد.

براساس این گزارش، امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| «یسنا»، دختر گمشده ی گلستانی پیدا شد
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن