Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه سال تحویل «خندوانه»، شب گذشته در دکوری متفاوت، کار خود را آغاز کرد و رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به همه بینندگان و تماشاگران داخل استودیو تبریک گفت و اشاره کرد: من هم اولین سالی هست که جزو پدران هستم؛ البته دخترم هنوز به دنیا نیامده است، ولی باز من الان پدر محسوب می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرام یکی از شخصیت‌های نمایشی خندوانه در ابتدای برنامه در استودیو حاضر شد و درباره روز پدر و هدایای روز پدر گفت.

در ادامه برنامه عیدانه «خندوانه»، بابک جهانبخش در استودیو حاضر شد و قطعه شیدایی را اجرا کرد و ضمن تبریک سال نو گفت: هر سال عید و سال جدید برای من متفاوت آغاز می‌شود؛ چراکه تولدم هم در روز‌های آخر اسفند است و به نوعی برای من هرسال متفاوت است.

بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، خندوانه‌ای‌ها برای جهانبخش تولد گرفتند و این خواننده قطعه ماجرای خاص را اجرا کرد و امیر کربلایی بازیگر کمدین خندوانه، متناسب با روز پدر و مرد به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.

سالار عقیلی دیگر خواننده این برنامه بود که دیشب در عیدانه خندوانه حاضر شد و قطعه‌ای را اجرا کرد.

اما جناب خان در بخش آخر این برنامه به حضار در استودیو اضافه شد و در گفتگو با جوان، روز پدر را به این مجری تبریک گفت و اشاره کرد: دارم کم‌کم عمو جناب خان می‌شوم!

پس از آن یک قطعه به مناسبت تولد دختر جوان به او تقدیم کرد.

جناب خان در ادامه خاطرات شب‌چهارشنبه سوری خود را برای جوان تعریف کرد و از دردسر‌های خودش برای رسیدن به احلام گفت. جناب خان تعریف کرد که برای رسیدن به احلام و اینکه مقابل کامبیز در رسیدن به احلام کم نیاورد، پالایشگاه نفت آبادان را آتش زده بود. ولی از آنجا که کارت عابر بانک رامبد جوان را به همراه داشته، ناگهان یکی از مأمورین پالایشگاه آبادان با در دست داشتن این مدرک جوان را دستگیر کرد و جناب خان این برنامه را به پایان رساند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی نوروز 98 خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست