Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت: ما در بخش تیمی چهارم دنیا هستیم و ۸ تیم اول سهمیه المپیک می‌گیرند. ما ابتدا باید این جایگاه را حفظ و سپس ارتقا دهیم‌ در این شرایط صد درصد سهمیه المپیک می‌گیریم. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سال 97 و اتفاقات تلخ و شیرین شمشیربازی اظهار داشت: سال 97 برای ما با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم روزهای خوب داشت و هم روزهای بد. ابتدای سال در قهرمانی آسیا نقره گرفتیم و سه ماه بعد در بازی‌های آسیایی و در دیدار حساس برابر چین به برتری رسیدیم و فینالیست شدیم و مدال نقره دوره گذشته بازی‌های آسیایی را تکرار کردیم.

وی گفت: در چند مسابقه دیگر هم شرکت کردیم اما چون در دوران بدنسازی بودیم، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و از این اتفاق ناراحت بودیم اما خوشبختانه در مسابقات ایتالیا و آخر سال 97 با یک نتیجه خوب و مدال نقره جام جهانی به کارمان پایان دادیم و با انگیزه بیشتری وارد سال 98 می‌شویم‌.

رهبری خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال پیش رو سهمیه تیمی المپیک را کسب کنیم. سال 98 سال پر استرس و پر مسابقه برای ماست و تمام تلاش خود را می‌کنیم که به اوج آمادگی برسیم و بهترین نتایج را بگیریم. ما در بخش تیمی چهارم دنیا هستیم و 8 تیم  اول سهمیه المپیک می‌گیرند. ما ابتدا باید این جایگاه را حفظ و سپس ارتقا دهیم‌ در این شرایط صد درصد سهمیه المپیک می‌گیریم.

رهبری در پاسخ به این سوال که کدام اتفاق را در سال 97 باقی می‌گذارید و فراموش می‌کنید، تاکید کرد: اتفاقات خوب و بد برای ما تمام شده است. هر اتفاقی یک درس دارد. امیدوارم این درس‌ها را گرفته و اتفاقات را کنار بگذاریم.

ملی پوش سابر کشورمان تصریح کرد: ما مسابقات مجارستان را پیش رو داریم که از نظر امتیاز با جام جهانی ایتالیا برابر است اما مسابقات پاددوا از این جهت که در پایان سال بود برای ما مهم تر بود.

وی در خصوص نیما زاهدی و آینده این جوان در تیم سابر گفت: نیما بازیکن خوبی است البته جوان و کم تجربه است اما مطمئن باشید در سال  آینده نتایج خوبی می‌گیرد. همین جوان ها پشتوانه ما در تیم ملی هستند و نسل بعد را خواهند ساخت. ما هم هر طور باشد به آنها کمک می‌کنیم تا زودتر بتوانند به اوج آمادگی و پختگی برسند.

تمجید کنفدراسیون شمشیربازی آسیا از ایران

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شمشیربازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان