Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی و بازدیدهایی که از مجموع 850 وسیله در شهربازی ها و پارک های استان انجام شد، 550 اسباب بازی غیراستاندارد تشخیص داده شد.
بگفته وی، طرح استانداردسازی وسایل بازی کودکان اوایل سال جاری از سوی این معاونت تهیه و به شهرداری ها و بخش خصوصی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی اظهار داشت: تاکنون 80 درصد از این وسایل استانداردسازی شده و مابقی بدلیل کمبود بودجه واعتبارات شهرداری تاکنون اجرایی نشده است.
وی با تاکید بر اینکه استانداردسازی این وسایل در کاهش حوادث و سوانح موثر است، افزود: متولیان استانداردسازی فضاها و تجهیزات بازی، شهرداری و مالکان خصوصی شهربازی ها هستند.
به گزارش ایرنا، استاندارد زمین و تجهیزات بازی پارک، شهربازی و اماکن تفریحی اجباری است و مقررات این استانداردسازی برای شهرداری ها و متولیان بخش خصوصی ارسال شده تا متولیان نسبت به استاندارد بودن این مکان ها دقت لازم را داشته باشند.
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسباب بازی استاندارد بخش خصوصی زمین شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌وبختیاری تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۲۱/۵ میلی‌متر


بروجن :۹/۵ میلی‌متر


لردگان: ۲ میلی‌متر


کوهرنگ: ۹/۳ میلی‌متر


اردل: ۳/۳ میلی‌متر


فارسان: ۱۱/۷ میلی‌متر


سامان: ۸/۸ میلی‌متر


بن: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۶ میلی‌متر


فرخ شهر: ۲۷/۴ میلی‌متر


مال خلیفه: ۷/۲ میلی‌متر


بلداجی: ۶/۳ میلی‌متر


ایلبگی: ۸ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۳/۸ میلی‌متر


لیرابی: ۶/۸ میلی‌متر

کد خبر 747708

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد