Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:14:14 GMT

کلینیک درمانی رونالدو افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۸۱۲

کلینیک درمانی رونالدو افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو ستاره دنیای فوتبال بالاخره کلینیک کاشت موی خود را افتتاح کرد.  

چند وقت پیش خبری مبنی بر کسب و کار جدید رونالدو و همسرش در یک کلینیک درمانی به گوش رسید که رونالدو در نهایت با مشورت پزشکان و معماران به نام اروپایی، کلینیک کاشت موی خود را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه به وسیله دوست رونالدو به وی پیشنهاد شد که در نهایت با پذیرفتن ستاره پرتغالی دنیای فوتبال کلینیک کاشت موی رونالدو راه اندازی شد.

رونالدو در اینباره  گفت: مشکلات ریزش مو امروزه بسیار شایع شده است، بنابراین با راه اندازی همچنین کلینیکی سعی داشتیم تا دیگر این افراد احساس سرخوردگی نداشته باشند. با این کار همچنین به اقتصاد اسپانیا نیز کمک می‌کنیم.  

گفته می‌شود مدیریت این مجموعه به "جورجینا رودریگز" نامزد رونالدو سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون

کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو/تحقیر ژرمن‌ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی

انتهای پیام/

کلینیک کاشت موی رونالدو افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • 50 گل برتر دنیای فوتبال در ماه آپریل 2024 / فیلم
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • بازگشت به دنیای صدا