Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر پیروزیان، به اقدامات دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: از آنجا که ارائه خدمت با کیفیت، رضایت بیمه شدگان و مشتری‌مداری از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شود ادارات سازمان بیمه سلامت ایران در طول ایام نوروز فعالانه آماده ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت توصیه کرد از درخواست‌ها و شکایات احتمالی خود را در خصوص نحوه عملکرد ادارات کل بیمه سلامت و واحدهای تابعه، دفاتر پیشخوان و مراکز درمانی طرف قرارداد با شماره تلفن ۱۶۶۶ در میان بگذارند.

کد خبر 4572631

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال ۱۴۰۳ دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک‌های اول تا پنجم درآمدی در سال جاری اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از 12.5 میلیون نفر در 5 دهک اول تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در سال 1403 دهک‌های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: دهک 6 به میزان 20 درصد، دهک هفت 30 درصد، دهک هشت 40 درصد و دهک 9 به میزان 50 درصد حق بیمه را پرداخت خواهند کرد.

آخرین وضعیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌های پایه قرار ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت یا مراکز پیشخوان‌ دولت، خود و خانواده را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز