Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره اینکه ۴۰ پایگاه  ثابت ستاد اسکان آموزش و پرورش در کل استان  آماده خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۹۸ هستند گفت: ۲ هزار و ۲۹اتاق اسکان موقت در سراسر استان برای این کار در نظر گرفته شده است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره اینکه 40 پایگاه  ثابت ستاد اسکان آموزش و پرورش در کل استان  آماده خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز 98 هستند اظهار داشت:  2هزار و 29اتاق اسکان موقت در سراسر استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مسافران می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل‌های مورد نظر خود در ایام نوروز اقدام کنند.

5 هزار کلاس برای رفع نیاز اسکان زائران نوروز 98 در استان قم آماده‌سازی شدبیش از 1600 مدرسه مسافران نوروزی استان فارس را اسکان می‌دهندآماده‌سازی 70 مدرسه برای اسکان فرهنگیان در استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: تجهیز خانه‌های معلم  از دیگر کارهای انجام شده در این راستا است که هر کسی به این استان با عنوان فرهنگی وارد می‌شود از تمام ظرفیت‌های استان بهره می‌برد.

پاشایی ادامه داد: تهیه نقشه‌های گردشگری، راهنمایی مهمانان جهت بازدید از شهر تبریز، فعال کردن جی‌پی اس برای نمایان ساختن موقعیت‌های مورد نیاز، تجهیز نمازخانه‌ها و استقبال از مهمانان فرهنگی در ورودی‌های شهر از دیگر کارهای انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 49 هزار و 937 فرهنگی در نوروز 97 در مدارس این استان اسکان داده شده‌اند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این رقم در صورت مساعد بودن شرایط جوی، امسال با افزایش روبه‌رو شود.

پاشایی تاکید کرد: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همه ظرفیت‌های خود را برای خدمات‌دهی ویژه به میهمانان نوروزی به‌کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری