Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی سوانح و حوادث در چهارشنبه آخر سال امسال گفت: تأمین امنیت، آرامش و آسایش مردم اولویت دارترین راهبرد پلیس در سال ۹۸ است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار حسین اشتری در رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و فرا رسیدن سال نو را تبریک می‌گویم و از اقدامات خوب و شایسته‌ای که همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال ۹۷ انجام دادند، تشکر ویژه‌ای دارم؛ انصافاً این عزیزان در اقصی نقاط کشور برای تأمین نظم و امنیت تلاش بسیاری کردند و خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری رزمایش نوروزی پلیس پایتخت به ویژه سردار "حسین رحیمی"؛ رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: " نشاط بهاری، نظم و قانون مداری"؛ شعار نوروزی پلیس است و برای تأمین نظم و امنیت در این ایام نیرو‌های پلیس در آماده باش کامل هستند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در این ایام همکارانم از نقاط صفر مرزی تا دل شهر‌ها و جاده‌ها در کنار و همراه مردم هستند و به جد مأموریت‌ها را دنبال می‌کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه همزمان با آغاز تعطیلات، سفر‌های نوروزی نیز آغاز می‌شود، بیان کرد برخی از استان‌ها و شهر‌ها "مسافرپذیر" و برخی" مسافر فرست" هستند و در این میان تهران به عنوان یک شهر مسافرفرست محسوب می‌شود. با این وجود فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای حفاظت از اموال و منازل مردم تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

وی افزود: همزمان با این ایام بیش از ۲۳۰۰ گشت خودرویی، موتوری، پیاده و همچنین ۳۰۰ گشت راهنمایی و رانندگی فعال هستند.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی ۲۲۰ ایستگاه نوروزی و غرفه فرهنگی توسط پلیس تهران بزرگ بیان کرد: در ۳۸۴ محله از شهر تهران نیرو‌های پلیس حضور فعال دارند و مسئولیت حفاظت و حراست از جای جای پایتخت را بر عهده می‌گیرند.

وی تأکید کرد: خداوند را برای توفیق خدمتگزاری به مردم شاکریم و قطعا نیروی انتظامی امروز، مقتدر، هوشمند، عالمانه‌تر از گذشته برای تأمین نظم و امنیت ایفای نقش می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی به اشاره به ۸۷۵۵ کیلومتر مرز کشور خاطر نشان کرد: مرزبانان عزیز نیز برای صیانت از امنیت کشور تلاش و جانفشانی می‌کنند و باید بگویم امروز نیروی انتظامی پرچمدار خدمت به مردم است.

سردار اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی تأکید کرد: پلیس در تمامی مقاطع زمانی و به صورت شبانه روز و فعالانه برای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کند و در این راستا ظرفیت‌ها را به صورت حداکثری مورد استفاده قرار می‌دهد.

وی با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال یاد آور شد: خوشبختانه با همکاری مردم عزیز به ویژه جوانان، امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی سوانح، حوادث و خسارات در چهارشنبه آخر سال امسال بودیم.

وی تأکید کرد: امروز نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند و مردم عزیز بدانند که این تلاش‌ها را افتخار و توفیق بزرگی برای خود می‌دانیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: ما حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم هستیم و برای اثبات این ادعا باید بگویم که در مسیر تأمین نظم و امنیت کشور، شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم و البته این مهم را توفیق می‌دانیم.

سردار اشتری با بیان اینکه تا پای جان برای صیانت از امنیت کشور ایستاده ایم، مطرح کرد: اعتماد مردمی بالاترین سرمایه اجتماعی پلیس است و مطابق نظر سنجی‌های صورت گرفته، اعتماد مردم به پلیس در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در بررسی عملکرد ۳۴ دستگاه خدمات رسان، نیروی انتظامی جز برترین‌ها می‌باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: تلاش می‌کنیم سرباز شایسته‌ای برای مقام معظم رهبری و خدمتگزار خوبی برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رزمایش پایتخت نوروز رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت