Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@14:51:48 GMT

شهردار اراک منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۵۴۰

شهردار اراک منصوب شد

وزیر کشور با صدور حکمی «محمد کریم شفیعی» گزینه منتخب این شورای اسلامی را به عنوان شهردار منصوب کرد.

کاوه فلک افلاکی» رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اعلام این خبر افزود: با صدور این حکم پس از گذشت حدود چهار ماه برای کلانشهر اراک سکاندار مدیریت شهری تعیین شد.
وی ادامه داد: شهردار جدید کلانشهر اراک بومی است و ظرفیت و چالش های شهری اراک را به خوبی می شناسد که این مهم عاملی برای توسعه پایدار شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکاندار مدیریت شهری اراک از فردا (چهارشنبه) در محل کار خود حاضر می شود و پیش بیش بینی می شود پنجم فروردین ماه جاری به صورت رسمی معارفه و از زحمات «ابوالفضل شالی بیگ» سرپرست فعلی تقدیر شود.
پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی و برخی نهادهای مشمول، «داوود تاجران» شهردار منتخب کلانشهر اراک در آبان ماه سال جاری از قطار پارلمان شهری اراک پیاده شده و « ابولفضل شالی بیگ» به سرپرستی شهرداری اراک انتخاب شد.
با گذشت مدتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک سرانجام شهردار منتخب را از این دو گزینه « سعید نادری» و « محمد جعفرپور» برگزیدند.
«سعید نادری» نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اراک دهم دی ماه با کسب هشت رأی از 11 رای مأخوذه اعضای شورای شهر به عنوان شهردار اراک معرفی شد.
پس از اعلام نظر قطعی وزارت کشور در خصوص نادری ، نشست بررسی انتخاب شهردار از میان 2 گزینه نهایی با حضور منتخبان شورای شهر در 27 بهمن ماه سال جاری برگزار شد که «مهدی فاتحی» گزینه فراکسیون امید این شورا با کسب هفت رای از 11 رای ماخوذه به عنوان شهردار منتخب اراک گزینش شد اما کمتر از 48 ساعت، استعفای خود را تسلیم کرد.
«محمد جعفر پور» نیز به عنوان گزینه اصولگرایان شورای اسلامی شهر اراک بود که در انتخابات این شورا سه رای به دست آورد و یک رای از مجموع آرا نیز ممتنع اعلام شد.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در 29 بهمن ماه جاری «محمد کریم شفیعی» را به عنوان شهردار منتخب اراک معرفی کردند.
قائم مقامی شهردار کلانشهر کرج، مشاورعالی شهردار منطقه 18 تهران، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه چهار تهران، معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری اسلامشهر، مسئول شهرسازی و معماری شهرداری پاکدشت، مدیر عامل شرکت توسعه شهری و سرپرست شرکت خدمات سبز چابهار از جمله سوابق شهردار منتخب اراک محسوب می شود./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر