Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:14:06 GMT

بیش از ۳ هزار مواد غذایی فاسد در اصفهان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۸۲۰

بیش از ۳ هزار مواد غذایی فاسد در اصفهان کشف و ضبط شد

حمید ترکزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص طرح بسیج سلامت نوروزی در اصفهان اظهار داشت: طی ۲۵ روز گذشته چهار هزار و ۵۲۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از جمله شهری و روستایی و بین راهی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: هدف از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در اصفهان حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی، ایمنی مواد غذایی و آب در سطح عرضه و کنترل دخانیات به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های واگیر و غیر واگیر مرتبط با آب و مواد غذایی در منطقه تحت پوشش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان اعلام کرد: در همین راستا ۱۴۶ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۲۴۷ مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و ۷۷ مورد نمونه برداری از آب استخرهای شنا و یک هزار و ۸۶۷ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی و ۱۸۱ مورد کلرسنجی از آب استخرهای شنا توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی منطقه تحت پوشش ۲۸ مورد از این مراکز پلمپ شد و ۲۸ نفر متخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ترکزاده از دو هزار و ۵۰۰ مورد برنامه آموزشی در راستای کاهش مصرف دخانیات خبر داد و ادامه داد: با توجه به اهمیت تشدید نظارت‌های بهداشت محیطی به ویژه در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل جاذبه‌های فراوان تاریخی، طبیعی و فرهنگی در اصفهان که همواره یکی از مقاصد مهم مسافران نوروزی است برنامه بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه امسال آغاز و تا بیستم فروردین ماه سال آتی، بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل و در نوبت‌های کاری صبح، عصر و شب، ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: از اول اسفندماه تاکنون به دنبال اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، ۳ هزار و ۲۵۸ مواد غذایی فارس در اصفهان کشف و ضبط شد.

کد خبر 4572688

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد غذایی فاسد مرکز بهداشت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی