Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار و ۴۵۶ نفر در ۱۲۷ مسجد استان چهارمحال و بختیاری معتکف شده اند.

«حسین ضامنی» امروز (چهارشنبه ۲۹ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: چهار هزار و ۴۵۶ نفر از امروز ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین ۹۸ به مدت سه روز در ۱۲۷ مسجد استان چهارمحال و بختیاری معتکف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: از تعداد چهار هزار و ۴۵۶ نفر به تفکیک یکهزار و ۳۰۲ نفر آقا و سه هزار و ۱۵۴ نفر خانم هستند.

 

وی با اشاره به حضور روحانیون به مراسم اعتکاف در استان ابراز کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته ۳۲ نفر از روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای ایام اعتکاف به استان اعزام شده اند.

 

ضامنی به دیگر برنامه های مراسم اعتکاف در استان اشاره کرد و گفت: ختم دسته جمعی قرآن توسط معتکفان، اجرای تلاوت‌های زنده قرآن و اذان، اجرای تلاوت ترتیل عمومی یک صفحه از قرآن (سوره واقعه)، بیان نکات تفسیری توسط مبلغان و تلاوت ترتیل سوره‌‎های وارده و اعمال ام داوود از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای معتکفین است.

 

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتکاف فرصتی برای خودسازی و بازگشت به درون برای انسان است.

 

وی بابیان اینکه هرسال آمار شرکت کنندگان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف افزایش می یابد گفت: اعتکاف فرصت تفکر و توبه را برای انسان فراهم می‌کند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری اعتکاف دیدار با مراجع خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز سال نو مراسم اعتکاف اردبیل عید نوروز اعتکاف سازمان تبلیغات اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری