Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:34:29 GMT

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۳۸۰

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به پاس خدمات مردم استان در سال ۹۷ بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه ای در آخرین روز های سال 97 به پاس همراهی و حضور مومنانه و عاشقانه مردم غیور و همیشه درصحنه خراسان شمالی قدردانی کرد.  در این بیانیه آمده است:

 


بسم الله الرحمن الرحیم
درودی   از اعماق دل بر  این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و  ادامه داد  و   بر نسلی که  اینک وارد  فرآیند  بزرگ  و  جهانیِ چهل سال  دوّم می شود).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خامنه ای مدظله العالی)

 


باسلام و درود به پیشگاه باعظمت مولی الموحدین، امیرالمومنین، علی بن ابی طالب و سلاله پاکش حضرت جوادالائمه علیهما السلام و درود خالصانه به مردمی که چهاردهه، ولایتمداری، بصیرت و لحظه شناسی را سینه به سینه به نسل ها منتقل کرده و در بزنگاه های تاریخ پرتلالو این انقلاب الهی هیچگاه صحنه را خالی نگذاشتند و آمدند و ماندند تا عزت، شرافت و آزادگی بماند.

 


در سالی که باتمام فرازو فرودهایش و با تمام تلخ و شیرینی هایش در گذر است؛ تنها این حضور همیشگی و آگاهانه مردم بود که  ضعف ها، کاستی ها و ناکارآمدی ها را پوشاند و روزنه امید را در قلب دوست داران انقلاب و نظام تاباند.؛ حضوری عارفانه در عید بندگی و طاعت؛ حضوری عاشقانه در میعادگاه ظلم ستیزی و مظلوم نوازی؛ قدس شریف، حضوری باصلابت در وعده گاه بصیرت و میثاق امت باولایت؛ یو م الله ۹ دی و خلق شکوه و عظمت بی نظیر، مثال زدنی و ماندگار در وعده گاه چهلمین بهار آزادی.  همه و همه نشان از ولایتمداری امتی را دارد که با امامشان عهدی جاودانه بسته اند. 

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه دهه پنجم و در دومین گامی که انقلاب اسلامی پا به عرصه خودسازی، جامعه-پردازی و تمدّن¬سازی می¬نهد؛ و در رستاخیز طبیعت از ذات اقدس احدیت سلامت و طول عمر همراه با عزت برای ولی امر مسلمین جهان این خلف صالح روح خدا (ره) و نایب برحق امام  زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی خواستار بوده و به پاس حضور آگاهانه و بابصیرت مردم مومن باب الرضا-گنجینه معرفت ها در تمامی صحنه ها و مناسبت ها بویژه راهپیمایی یوم ا... 22بهمن که به رغم تمام توطئه ها و خباثت ها زیباترین جلوه ها را خلق کردند و به پاس همه همدلی ها صمیمانه قدردانی کرده و خاشعانه سلامتی، بهروزی و سعادت همه شما مردم شهید پرور را در سال جدید از درگاها احدیت مسئلت دارد.

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تبریک اعیاد خجسته رجبیه؛ از مدیران و مسولان می خواهد تا به پاس وجود مردمی مومن، متعهد، لحظه شناس و همیشه درصحنه؛ در رفع معضلات به ویژه مشکلات عدیده اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نورزند و در رفع کاستی ها و کاهش آلام اقشار مختلف جامعه به جد همت بورزند. 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری خبرگزاری شبستان شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف عید نوروز ایام نوروز اردبیل دیدار با مراجع بقاع متبرکه بجنورد خراسان شمالی شورای هماهنگی تبلیغات بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی که در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد، گفت: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها است.

وی در ادامه افزود: آموزش‌های زائرین قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آن‌ها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و اظهار کرد: در این کنگره که از سراسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع جایگاه و فرهنگی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد بیان کرد: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 6096356

دیگر خبرها

  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران