Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:22:22 GMT

ثبت یک میلیون و 700 هزار تردد در جاده های گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۴۷۷

ثبت یک میلیون و 700 هزار تردد در جاده های گلستان

مهدی میقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که از این تعداد 106 هزار مورد ورود به استان، 93 هزار مورد در خروجی ها و مابقی مربوط به تردد در جاده ای درون استانی است.
وی بیان کرد: بیشترین حجم ورودی از مسیر گلوگاه به گرگان با 69 هزار تردد انجام شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: میزان کل ورود خودرو به گلستان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متوسط سرعت ثبت شده در این مدت 77 کیلومتر در ساعت و بیشترین تردد در جاده علی آباد - گرگان با 128 هزار مورد بود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در این مدت 3 هزار سفر روزانه و 25 هزار سفر با ناوگان حمل و نقل جاده ای ، 2 هزار و 200 سفر با ناوگان حمل و نقل ریلی و هزار و 639 سفر از طریق فرودگاه گرگان انجام شد.
3014/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خودرو راهداری و حمل و نقل جاده ناوگان حمل و نقل گلستان تردد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور