Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسن نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی تسهیلات صفر نوروزی مازندران گفت: با وجود شرایط جوی مازندران و وقوع سیل و رانش و ریزش برخی مسیرهای ورودی، بار ورودی مسیرهای استان، رشد قابل توجه دارد که نشان از افزایش میزان مسافران برای نوروز 98 می دهد.
وی با تاکید بر افزایش میزان هماهنگی در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی ، افزود: نه تنها باید تدابیر لازم در مدت سفر برای همه اتخاذ شود، بلکه تصمیم گیری های ستاد نیز باید چند وجهی و انعطاف پذیر باشد تا در مواقع ضروری در کوتاه ترین زمان بهترین و سریع ترین خدمات ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار مازندران با بیان اینکه بخشی از سفر برای ایجاد نشاط است، ادامه داد: آثار مخرب اجتماعی تصادف در خانواده فرد، غیر قابل محاسبه است و اگر سهم دستگاه ها در کاهش تصادفات ارزیابی نشود نمی توانیم احساس مسئولیت دستگاه ها را سامان دهی کنیم تا به کاهش تصادف منجر شود.
حسن نژاد با بیان اینکه در حوزه جاده ها، فرماندهی عملیات بر عهده پلیس است، گفت: در این زمینه با کسی تعارف نداریم و متخلفین برابر قانون مجازات شده و پادرمیانی کسی نیز قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط برای ما بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: از این مهمتر حفظ جان مردم است و در این زمینه مسئولان مرتبط باید پاسخگو باشند.
او با بیان اینکه نرخ تردد در مازندران بسیار بالا است، ادامه داد: تحرک جمعیتی شهری در مازندران هم درصد بالایی دارد و تجمیع این 2 تحرک در کنار هم، وضعیت پیچیده و سنگینی ایجاد می کند و نظم ترافیکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود.
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تامین ارزاق عمومی از دیگر موارد مهم استان است، افزود: اگرچه از محل حضور گردشگران در غرب استان، درآمد به دست می آید اما بخشی از هزینه های مردم این منطقه هم بالا می رود.
حسن نژاد گفت: از کارهای مهم در حوزه شهرستان، اعلام نیاز برای توزیع ذخایر احتیاطی است و بدون هماهنگی ستاد سفر، این کار انجام نشود.
وی با اشاره به تدبیر استاندار مازندران مبنی بر مازندران پاک، افزود: ستاد سفر باید این تدبیر را جهت دهی کند و در سراسر استان به عنوان یک هدف و برنامه ای جدی پیگیری شودو به صورت مستمر نیز گزارش داده شود.
حسن نژادبا بیان اینکه در ایام عید به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستیم و برنامه های خوبی در این زمینه طراحی شده است، تصریح کرد: باید کمک کنیم این برنامه ها محقق شود و فضای بهتری برای گردشگران ایجاد شود.
9919/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام عید تصمیم گیری های سیل مسافران معاون سیاسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد

حجت الاسلام میکائیل محمدپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دختر در فرهنگ دینی، جایگاه و منزلت ویژه ای دارد، گفت: اسلام عزیز اهمیت رسیدگی به دختران و ضرورت وجود محیط غنی و پرمؤلفه را برای تربیت دختران برما یاد آوری می‌کند و بی شک این مهم در عصر امروز که دختران روزگار پرمخاطره ای را سپری می‌کنند، بر ما لازم است سطوح اثرپذیری و اثرگذاری‌ها را در شخصیت دختران و بانوان خوب بفهمیم و درک کنیم و متناظر با واقعیت‌های زندگی آن‌ها برنامه‌های فرهنگی را تدارک ببینیم.

وی افزود: ویژه برنامه دختران ماه برای سومین سال با حضور ۵۰۰ نفر از دختران نوجوان و جوان از سن ۱۴ الی ۲۰ سال همراه با ضیافت افطاری و سحری، برنامه گعده گفتگو که دختران در قالب گروه‌هایی که خودشان نام گذاری کردند با حضور مربیان به مباحث و چالش‌های حوزه دختران پرداختند.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن دخترانه و تدبر در آیات طرح مسطورا، محفل گپ خودمونی با خدا که جایی برای دل سبک کردن و حلقه وصل به آسمان هاست، فرصت نشاط با بازی‌های فکری و حرکتی، اقامه نماز جماعت دخترانه، اجرای رادیو دختران ماه، مسابقه و جایزه و همراه با برپایی نمایشگاه هویت شناسی، واقع نگری، تبیین عصر گذشته و حال از دیگر بخش‌ها بوده است.

حجت الاسلام محمدپور با بیان اینکه تمام محتوا و اقدامات با برپایی جلسات متعدد با حضور کارشناسان و برپایه تفکر ویژه دختران نوجوان و جوان برنامه ریزی شده بود افزود: غرفه‌هایی همچون زندگی با آیه‌ها ویژه نشریه و تبیین آیات نورانی طرح مسطورا، غرفه جواهرانه ویژه ساختار ذهنی و عملی هویت دختران ایرانی مسلمان، غرفه بی نهایت جایی برای اتصال دخترانه به معارف اهل بیت، غرفه بفرما کتاب با ارائه کتب ویژه دختران، میز هنر ماه جایی برای ارائه هنر دستان دختر ایرانی و غیره در کنار غرفه‌ها فکری، ما با ایجاد غرفه کافه ماه و غرفه بوفه ماه به فکر خوراکی‌ها و میان وعده‌های جذاب و سالم ولی دخترانه برای میهمانانمان بوده‌ایم و همچنین با غرفه طبیب ماه از جمله آن بوده است.

گفتنی است این رویداد مهم معنوی و فرهنگی که در مصلی المهدی (عج) بابلسر از سوی قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر برگزار شد توانسته ضمن ایجاد فرصتی برای شناخت بهتر هویت دختران ایرانی مسلمان در کنار ایجاد فضای معنوی، فرهنگی تربیتی و با نشاط؛ لذت تفریح و کسب معرفت را همراه با شناخت حقیقت‌ها برایشان فراهم کند.

ضمناً بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای جهادی به عنوان تیم خادمین و پشتیبانی، نیروی امنیتی و حفاظتی در اجرای این برنامه سهیم بوده‌اند. لازم به ذکر است ارتباط با دختران ماه از طریق گروه در فضای مجازی و امتداد حلقه‌های تشکیل شده با حضور مربیان پس از برنامه در جریان است.

کد خبر 6087970

دیگر خبرها

  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید