Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ترافیک سنگین ونیمه سنگین در محور‌های "کندوان – هراز و سوادکوه" خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:آمد و شد خودرو‌ها در محور "هراز " از جنوب به شمال در طول مسیر سنگین گزارش شده و در ارتفاعات این محور شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در محور کندوان، اظهار داشت: در این محور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و وضعیت جوی در ارتفاعات با بارش برف همراه است.

قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان از ممنوعیت تردد خودرو‌ها از "مرزن آباد" به سمت "کرج" از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۹ اسفندماه خبر داد و افزود: تردد خودرو‌ها از سمت کرج به مرزن آباد تا ساعتی دیگر یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، با بیان اینکه ترافیک در محور "سوادکوه" نیز نیمه سنگین است از ابری بودن وضعیت جوی خبر داد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه به دلیل ناپایداری و لغزندگی جوی، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی استان به کندی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: به علت بارش سنگین برف در محور " کیاسر- سمنان " این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، توجه بیشتر به جلو ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و حرکت با چراغ روشن در زمان بارش باران تاکید کرد.

وی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس و هراز و سوادکوه امروز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی خاطرنشان کرد: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راه قدمی بارش برف ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان