Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:15:20 GMT

قطعی آب در شهر آستارا مقطعی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۰۳۹

قطعی آب در شهر آستارا مقطعی است

آستارا - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری آستارا گفت: افت فشار و قطعی آب در چند نقطه این شهر به علت افزایش مصرف همزمان خانوارها برای شست و شوی اسباب و اثاثیه در آخر سال تا ساعاتی دیگر برطرف خواهد شد.

علی رضا ملکی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه با وجود هشدارها و اطلاع رسانی ها، موکول شدن شست و شو و نظافت منزل به پایان سال، موجب کاهش آب در شبکه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشکلی در تامین و انتقال آب شهری وجود ندارد و تصفیه خانه بهارستان فعال است و کاهش فشار و قطعی مقطعی آب، با رعایت مصرف و تقویت شبکه توزیع برطرف خواهد شد.
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری آستارا از شهروندان خواست برای حفظ فشار آب، قبل از نصب پمپ به خط انتقال، مخزن کوچک آب تعبیه کرده و از استفاده آب شرب در آبیاری مزارع و شستشوی خودرو، مغازه و حیاط خودداری کنند.
شهر گردشگرپذیر آستارا علاوه بر حدود 55 هزار نفر جمعیت، میزبان جمعیت شناوری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به ویژه در ایام نوروز و فصل تابستان است.
آب آستارا از رودخانه بهارستان تامین می شود و مسئولان برای تامین آب مورد نیاز این شهر با دورنمای سال های آینده، برای جذب اعتبار و انتقال آب از رودخانه آق چای به تصفیه خانه بهارستان تلاش می کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كمبود آب مصرف بي رويه آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی در خواست رئیس شورای اسلامی خضرآباد از شرکت آب فاضلاب مبنی بر تعویض خط انتقال آب از منبع R۳ به منبع اصلی شهر خضرآباد و در خواست تشکیل جلسه با حضور مسئولان شهرستان، نشست تامین آب پایدار برای شهر خضرآباد با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر ومدیر آبفای شهرستان، شهردار وشورای شهر وبخشداردر شهر خضرآباد تشکیل شد.  در این نشست مقررشد تا طرح تعویض ۲۰۰متر از خط انتقال آب از خروجی منبع R۳ تا بعد از رودخانه صورت گیرد و شهرداری وشورای شهر نسبت به تامین فضای مناسب جهت تاسیس دفتر آب فاضلاب در شهر خضرآباد جهت پاسخگویی مسئول مربوط به شهروندان اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد