Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:46:27 GMT

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۲۰۴

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در آستارا آغاز شد

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان آستارا آغاز شد.

« حسین خورشیدی» در حاشیه آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با راه‌اندازی پایگاهی در میدان گاز شهر آستارا آغاز شده است.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه این طرح تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه دارد، افزود: در این طرح ۵۴ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح و در قالب برنامه‌های زمانی تنظیم شده جوانان عضو جمعیت هلال احمر از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب به راهنمایی مسافران نوروزی منطقه می‌پردازند، تصریح‌کرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی با هدف راهنمایی و معرفی مناطق گردشگری و طبیعی بندر آستارا به مسافران و گردشگران اجرا می‌شود.

 

خورشیدی از راه‌اندازی پایگاه سیار سحاب برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی خبر داد.

 

وی در ادامه از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در محورهای مواصلاتی بندر آستارا خبر داد و افزود: این طرح از امروز آغاز شده و تا ۱۶ فروردین سال آینده اجرا می‌‌شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا تصریح‌کرد: در ایام نوروز یک پایگاه ثابت در محور بندر آستارا به اردبیل واقع در روستای صیادلر در راستای اجرای هر چه بهتر وظایف محوله مستقر و دایر می‌شود.

 

وی زمان فعالیت پایگاه ثابت را به صورت شبانه‌روزی اعلام‌کرد و افزود: در این پایگاه‌ها ۵۸ نفر از امدادگران و نجاتگران آموزش دیده جمعیت هلال احمر شهرستان مستقر می‌شوند تا در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای به امدادرسانی بپردازند.

 

خورشیدی حضور در محل حادثه، درمان سرپایی و رهاسازی مصدوم، انتقال مصدوم به مراکز درمانی و تغذیه و اسکان اضطراری مسافران در صورت راهبندان جاده‌ها را از عمده وظایف امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا در ایام تعطیلات نوروزی دانست و گفت: شماره ۱۱۲ ندای امداد در ایام نوروز پاسخگوی شهروندان و مسافرین است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز عید نوروز خبرگزاری شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مراسم اعتکاف نوروز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر